Κεφαλονιά: Από σήμερα οι αιτήσεις για την εκτίμηση των ζημιών στις επιχειρήσεις του Δήμου Αργοστολίου

14 Φεβρουαρίου 2025, 11:00
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου μπορούν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων του Δήμου Αργοστολίου που υπέστησαν ζημιές από την πρόσφατη νεροποντή να υποβάλλουν αιτήσεις για να ακολουθήσει η διαδικασία της αυτοψίας και της εκτίμησής τους.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη Κεφαλλονιάς Ευστάθιο – Σωτήριο Κουρή και το Τμήμα Πολιτικής Προστασίας ΠΕ Κεφαλληνίας, καλούνται οι πληγείσες επιχειρήσεις του Δήμου Αργοστολίου, που υπέστησαν ζημιές από την νεροποντή της 13 & 14 Φεβρουαρίου 2025, να καταθέσουν αίτηση, προκειμένου οι επιτροπές της ΠΕ Κεφαλληνίας να κάνουν αυτοψίες και να εκτιμηθεί το ύψος των ζημιών.

Οι εκθέσεις αυτοψίας θα προωθηθούν στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, προκειμένου να οριοθετηθεί η περιοχή σαν πλημμυρόπληκτη. Η αίτηση θα κατατεθεί είτε στο πρωτόκολλο της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλληνίας, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: pol_prostasia.kef@pin.gov.gr , ianos.kef@pin.gov.gr.

Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές από τη δημοσίευση της παρούσας, μέχρι και την 21-02 -2025, ημέρα Παρασκευή, ώρα 12:00.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πυροσβεστική: Συλλήψεις 5 άτομων για πυρκαγιές από αμέλεια και παραβάσεις της αντιπυρικής νομοθεσίας

Στη σύλληψη πέντε ατόμων προχώρησαν τα Ανακριτικά Κλιμάκια Αντιμετώπισης Εγκλημάτων

Διάσωση 35 αλλοδαπών νοτιοανατολικά της Γαύδου

Μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης 35 αλλοδαπών, οι οποίοι επέβαιναν

Χαλκίδα: Τέσσερις τραυματίες σε τροχαίο στη Δροσιά

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στη Χαλκίδα, όταν

Ένοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Επιβλήθηκε η μέγιστη ποινή

Ένοχος κρίθηκε από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων ο 16χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά σε εξέλιξη σε δύσβατη δασική έκταση στα Κρυονέρια Ναυπακτίας

Νέο πύρινο μέτωπο εκδηλώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αιτωλοακαρνανία,