Έστειλε στον εαυτό του βαλίτσα με ναρκωτικά στη Ρόδο

16 Ιουνίου 2025, 22:45
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Μια παράξενη υπόθεση διακίνησης ναρκωτικών εκτυλίχθηκε στη Ρόδο, με πρωταγωνιστή έναν 56χρονο που προσπάθησε να στείλει στον… εαυτό του περισσότερα από 2.700 γραμμάρια χασίς μέσα σε μια βαλίτσα, με σκοπό να τα παραδώσει σε έναν 60χρονο. Και οι δύο άνδρες συνελήφθησαν και δικάστηκαν από το Μονομελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου.

Η υπόθεση είχε εξιχνιαστεί πριν από πέντε χρόνια, στις 10 Σεπτεμβρίου 2020. Το πρωί εκείνης της ημέρας, στο πλαίσιο εντατικών ελέγχων σε μεταφορικές εταιρείες, ο αστυνομικός σκύλος ανίχνευσης ναρκωτικών εντόπισε τη “ύποπτη” βαλίτσα.

Η Παράδοση και οι Συλλήψεις

Αποστολέας και παραλήπτης της βαλίτσας ήταν ο 56χρονος. Γύρω στις 11:30 το πρωί, ο άνδρας περιφερόταν γύρω από τη μεταφορική εταιρεία και μισή ώρα αργότερα παρέλαβε τη βαλίτσα. Τότε επενέβησαν άμεσα οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου και τον συνέλαβαν.

Ο 56χρονος αποκάλυψε στους αστυνομικούς πως η βαλίτσα προοριζόταν για τον 60χρονο, στον οποίο είχε παραδώσει ναρκωτικές ουσίες πολλές φορές στο παρελθόν. Περιέγραψε μάλιστα την ιδιαίτερη διαδικασία παράδοσης: Παραλάμβανε τα ναρκωτικά από τη μεταφορική, περπατούσε λίγα μέτρα και τα άφηνε στο πεζοδρόμιο. Από εκεί, τα παραλάμβανε ο 60χρονος με το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητό του και αναχωρούσε για το χωριό του.

Αυτή η “τελετουργία” επαναλήφθηκε και στις 10 Σεπτεμβρίου 2020. Λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, ο 56χρονος άφησε τη βαλίτσα στο γνωστό πεζοδρόμιο στην περιοχή του Ροδινιού. Λίγα λεπτά αργότερα, ο 60χρονος έφτασε με το αυτοκίνητό του, πήρε τη βαλίτσα και την φόρτωσε. Τότε οι αστυνομικοί έκαναν έφοδο και συνέλαβαν και τον 60χρονο.

Ευρήματα και Καταδίκες

Κατά τον έλεγχο στον 60χρονο, βρέθηκαν ένα κινητό τηλέφωνο και ένα αυτοσχέδιο τσιγάρο κάνναβης. Σε έρευνα στο σπίτι του εντοπίστηκαν επιπλέον 3 δενδρύλλια κάνναβης, 6 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και 21 αβολίδωτα φυσίγγια πολεμικού όπλου. Όλα τα ευρήματα κατασχέθηκαν.

Το δικαστήριο έκρινε τον 56χρονο ένοχο για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών (αποστολή, κατοχή και απόπειρα παράδοσης) και του επέβαλε ποινή κάθειρξης 8 ετών και χρηματικό πρόστιμο 10.000 ευρώ, χωρίς ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεση. Για τον 60χρονο, η κατηγορία μετατράπηκε σε πλημμέλημα (για ιδία χρήση) και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 3 μηνών με τριετή αναστολή.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Υπό δρακόντεια μέτρα στα δικαστήρια Χανίων ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη – Τον υποδέχθηκαν με οργή οι συγγενείς της Σταυρούλας

Σε κλίμα ακραίας έντασης και οργής οδηγήθηκε το πρωί στα

Θεσσαλονίκη: Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση για εγκληματική οργάνωση που έκανε ρευματοκλοπές – Άνω των 9 εκατ. ευρώ η ζημιά για τον ΔΕΔΔΗΕ

Ζημιά που ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ φαίνεται να

Ξέσπασμα του αδερφού της Σταυρούλας: «Είναι τέρατα, θα κάνω μήνυση και στη γυναίκα του»

Σε κατάσταση βαθιάς οδύνης και οργής βρίσκονται οι συγγενείς και

Ηράκλειο – Δολοφονία Αλέξανδρου Δασκαλάκη: Στη φυλακή και ο 57χρονος κτηνοτρόφος που κατηγορείται ως ηθικός αυτουργός

Τον δρόμο για την φυλακή πήρε μετά από απόφαση του

Συνεχίζεται η επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς στα Τσαΐρια στην Περαία Θεσσαλονίκης

Συνεχίζεται η επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς κοντά