Δίκη Π. Φιλιππίδη: Ομόφωνα ένοχος για τις δύο απόπειρες βιασμού

15 Ιουλίου 2025, 9:30
Χρόνος ανάγνωσης 7 λεπτά

Ένοχος κρίθηκε από το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο για τις δύο απόπειρες βιασμού ο Πέτρος Φιλιππίδης.

Ειδικότερα, ο ηθοποιός καταδικάζεται ομόφωνα σε δεύτερο βαθμό για δύο απόπειρες βιασμού σε βάρος δύο νεαρών ηθοποιών.

Η πρώτη καταγγελία αφορούσε στον Φεβρουάριο του 2010, οπότε αποπειράθηκε ο Πέτρος Φιλιππίδης να βιάσει μια 28χρονη τότε ηθοποιό και η δεύτερη αφορά στον Αύγουστο του 2014 για μια απόπειρα βιασμού μέσα στο αυτοκίνητο του ηθοποιού και σκηνοθέτη.

Η απόφαση είναι ομόφωνη, είναι τελεσίδικη. Οι δικηγόροι του Πέτρου Φιλιππίδη ζητούν την αναγνώριση ελαφρυντικών προκειμένου να ρίξουν την ποινή όσο γίνεται πιο χαμηλά. Ο ηθοποιός πλέον κινδυνεύει με την επιστροφή του στη φυλακή.

Είχε κρατηθεί προσωρινά για ένα χρόνο μετά την απόφαση της ανακρίτριας να κριθεί προφυλακιστέος.

Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε 8 χρόνια κάθειρξη, αλλά με τριετή αναστολή είχε μείνει ελεύθερος, δεν είχε μπει στη φυλακή.

Τώρα το ύψος της ποινής θα καθορίσει και το γεγονός εάν ο Πέτρος Φιλιππίδης θα επιστρέψει στη φυλακή προκειμένου να εκτίσει την ποινή που θα του επιβληθεί.

Το χρονικό

Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπόθεσης, η πρώτη απόπειρα έλαβε χώρα το 2010 στο καμαρίνι του Πέτρου Φιλιππίδη στο θέατρο «Μουσούρη» όπου είχε πάει να τον δει η πρώτη καταγγέλλουσα για να πάρει ρόλο στην παράσταση που παιζόταν τότε. Η γυναίκα κατέθεσε στο δικαστήριο , με πολύ μεγάλη φόρτιση, για όσα ισχυρίζεται πως έγιναν, ενώ η ίδια φώναζε και παρακαλούσε τον κατηγορούμενο να σταματήσει την επίθεση του.

Η δεύτερη απόπειρα έγινε το 2014 σε βάρος ηθοποιού με την οποία είχε συναντηθεί ο κατηγορούμενος για επαγγελματικούς λόγους. Η πράξη φέρεται να διαδραματίστηκε στο αυτοκίνητο του κατηγορούμενου ο οποίος μετά την συνάντηση προσφέρθηκε να γυρίσει στο σπίτι της την παθούσα. Αντί όμως αυτού, την οδήγησε σε αδιέξοδο στενό στο Παλαιό Ψυχικό όπου επιχείρησε να την βιάσει πατώντας το κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου. Και αυτή η ηθοποιός στάθηκε απέναντι στους δικαστές και εξιστόρησε τα γεγονότα, σε μία εξουθενωτική διαδικασία: «δεν καταλάβαινε το «όχι»…» είχε πει κλαίγοντας.

Το δικαστήριο που επί σειρά μηνών δίκασε την υπόθεση, άκουσε δεκάδες καταθέσεις επιφανών ηθοποιών και προσώπων του καλλιτεχνικού χώρου. Γνωστές και γνωστοί στο ευρύ κοινό ηθοποιοί στήριξαν τις δύο καταγγέλλουσες , περιγράφοντας μία ιδιαίτερα «σκοτεινή» πλευρά της προσωπικότητας του Πέτρου Φιλιππίδη. Κάποιες από τις μάρτυρες , μέσω δικών τους εμπειριών με τον κατηγορούμενο, αναφέρθηκαν σε βιαιότητες, εκρήξεις αλλά και σεξουαλικές παρεκτροπές του Πέτρου Φιλιππίδη. Στον αντίποδα άλλοι, εξίσου καταξιωμένοι στον θεατρικό χώρο μάρτυρες , απέκλεισαν κάθε πιθανότητα να έχει ασκήσει σεξουαλική βία ο Φιλιππίδης, αποδίδοντας τις επίδικες καταγγελίες και καταθέσεις, είτε σε «απωθημένα» είτε σε οργανωμένο σχέδιο «αναδιανομής θέσεων και πόρων στην θεατρική αγορά» .

Σε πρώτο βαθμό οι δικαστές έκριναν τρεις καταγγελίες. Για μία που αφορούσε βιασμό κατ’ εξακολούθηση , έκριναν ομόφωνα αθώο λόγω αμφιβολιών τον Πέτρο Φιλιππίδη. Για τις άλλες δύο, που εξέτασε στην παρούσα δίκη το Εφετείο, το ΜΟΔ ομόφωνα είχε κρίνει πως οι δύο παθούσες είπαν την αλήθεια και ο επιφανής ηθοποιός καταδικάσθηκε σε κάθειρξη οκτώ ετών με αναστολή.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις – Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά

Ένοχοι κρίθηκαν από το τριμελές πλημμελειοδικείο οι 57 από τους

Δίκη ΟΠΕΚΕΠΕ: Απολογήθηκαν οι Δημήτρης Μελάς και Αθανασία Ρέππα – «Επιχειρήθηκε δολοφονία χαρακτήρα σε βάρος μου» λέει ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού

Αρνούμενοι τις κατηγορίες που τους αποδίδονται, απολογήθηκαν ενώπιον του τριμελούς

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους αφέθηκε, μετά την απολογία της στον

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Θεσσαλονίκη: Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων με φόντο επισκεπτήριο, εν μέσω κορονοϊού, στις φυλακές Νιγρίτας

Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης 3 και 4