Δ. Αθηναίων: Έχουμε επιληφθεί του θέματος με το νυχτερινό κλαμπ στη Λ. Βουλιαγμένης, που χορήγησε αλκοόλ σε ανηλίκους

28 Οκτωβρίου 2024, 15:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Δήμος Αθηναίων, σχετικά με το νυχτερινό κέντρο, όπου διασκέδαζαν ανήλικοι και τα ξημερώματα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο λόγω κατανάλωσης αλκοόλ. Όπως αναφέρει η δημοτική Αρχή, θα προβεί άμεσα σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες, σε συνεννόηση με την Ελληνική Αστυνομία.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων, αναφέρει:

«Ο Δήμος Αθηναίων έχει επιληφθεί του θέματος που αφορά το νυχτερινό κλαμπ στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, που χορήγησε αλκοόλ σε ανηλίκους. Θα προβεί άμεσα στις προβλεπόμενες νόμιμες ενέργειες σε σχέση με τις πράξεις που διαπιστώθηκαν, σε συνεννόηση και με την Ελληνική Αστυνομία».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Υπουργείο Παιδείας: Ενεργό κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού το Ψηφιακό Φροντιστήριο

Ελεύθερη πρόσβαση σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, επαναλήψεις, διαγωνίσματα και βιντεοσκοπημένα μαθήματα

Ομόνοια: Ηλεκτρικό πατίνι που εξερράγη προκάλεσε τη φωτιά σε ξενοδοχείο – Απεγκλωβίστηκαν οι ένοικοι

Φωτιά που εκδηλώθηκε το πρωί της Δευτέρας σε ξενοδοχείο κοντά

«Θρίλερ» στο σκοπευτήριο του Μαλεβιζίου: Συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης – Στο μικροσκόπιο η υπογραφή στο δελτίο συμμετοχής

Δύο συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας για την τραγωδία

ΥΠΕΞ: Μπήκαν υπογραφές σε μηνμόνια συνεργασίας ελληνικών εταιριών με την κρατική εταιρία φυσικού αερίου της Ουκρανίας

Παρουσία του υφυπουργού Εξωτερικών Χάρη Θεοχάρη, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25

Ανελκυστήρες: Τελευταία προθεσμία απογραφής έως 30 Ιουνίου – Πρόστιμα έως 5.000 ευρώ για μη συμμόρφωση

Οριστικά στις 30 Ιουνίου εκπνέει η προθεσμία για την απογραφή