Τέλος στη δράση μιας ιεραρχικά δομημένης συμμορίας που δραστηριοποιούνταν συστηματικά στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών σε διάφορες περιοχές της Αττικής έβαλαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Άμεσης Επέμβασης Ναρκωτικών της ΓΑΔΑ.
Στο πλαίσιο ταυτόχρονων, στοχευμένων αστυνομικών επιχειρήσεων που πραγματοποιήθηκαν τις απογευματινές ώρες της Τρίτης 23 Ιουνίου 2026, οι αρχές πέρασαν χειροπέδες σε δύο μέλη της οργάνωσης, ηλικίας 38 και 45 ετών, σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι.
Σε βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για σύσταση και ένταξη σε συμμορία, καθώς και για παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών με σκοπό το παράνομο κέρδος.
Ο 38χρονος αρχηγός και το modus operandi της σπείρας
Από την προανακριτική έρευνα της Αστυνομίας ξετυλίχθηκε πλήρως το κουβάρι της δράσης τους, η οποία βασιζόταν σε διακριτούς ρόλους και διαρκή λειτουργία.
Εγκέφαλος και αρχηγός της συμμορίας ήταν ο 38χρονος συλληφθείς. Ο ίδιος είχε αναλάβει τις πιο κομβικές αρμοδιότητες της παράνομης επιχείρησης, καθώς ήταν επιφορτισμένος με την απευθείας προμήθεια των ναρκωτικών από έναν ασύλληπτο συνεργό-προμηθευτή.
Στη συνέχεια, ο 38χρονος μοίραζε τις ουσίες στα υπόλοιπα μέλη της σπείρας για τη διακίνηση στους «πελάτες», ενώ εισέπραττε και διαχειριζόταν όλα τα έσοδα από τις εγκληματικές τους δραστηριότητες.
Τα ευρήματα στις οικίες τους και οι κατασχέσεις
Κατά τη διάρκεια των συντονισμένων ερευνών που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί στα σπίτια των δύο κατηγορουμένων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά:
Ποσότητα κατεργασμένης κάνναβης βάρους 222,5 γραμμαρίων, μικροποσότητα κοκαΐνης, τρεις ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας που χρησιμοποιούνταν για το ζύγισμα των δόσεων, καθώς και το χρηματικό ποσό των 7.470 ευρώ, το οποίο προέρχεται από την εμπορία των ναρκωτικών.
Επιπλέον, οι αρχές προχώρησαν στην κατάσχεση μιας μοτοσικλέτας, την οποία οι δράστες χρησιμοποιούσαν ως μεταφορικό μέσο για τις παραδόσεις των ναρκωτικών ουσιών.
Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα
