Αυτοψία Χριστίνας Αλεξοπούλου στον σταθμό φόρτισης νέων ηλεκτρικών λεωφορείων ΟΑΣΘ

12 Μαΐου 2024, 21:30
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Αυτοψία στο έργο κατασκευής του σταθμού φόρτισης των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, στο αμαξοστάσιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) στη Σταυρούπολη, πραγματοποίησε για ακόμα μια φορά, η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Οι 55 ειδικοί φορτιστές, που τοποθετούνται στο σημείο θα εξυπηρετούν τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, που έχουν, ήδη, ολοκληρώσει τις δοκιμαστικές διαδρομές και θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες ημέρες στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

«Η κα. Αλεξοπούλου κατά την επίσκεψή της, διαπίστωσε τη σημαντική πρόοδο των εργασιών, οι οποίες βρίσκονται εντός των χρονοδιαγραμμάτων της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, καθώς η ολοκλήρωση του έργου θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του παρεχόμενου έργου των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης» υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πυροσβεστική: Συλλήψεις 5 άτομων για πυρκαγιές από αμέλεια και παραβάσεις της αντιπυρικής νομοθεσίας

Στη σύλληψη πέντε ατόμων προχώρησαν τα Ανακριτικά Κλιμάκια Αντιμετώπισης Εγκλημάτων

Διάσωση 35 αλλοδαπών νοτιοανατολικά της Γαύδου

Μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης 35 αλλοδαπών, οι οποίοι επέβαιναν

Χαλκίδα: Τέσσερις τραυματίες σε τροχαίο στη Δροσιά

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στη Χαλκίδα, όταν

Ένοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Επιβλήθηκε η μέγιστη ποινή

Ένοχος κρίθηκε από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων ο 16χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά σε εξέλιξη σε δύσβατη δασική έκταση στα Κρυονέρια Ναυπακτίας

Νέο πύρινο μέτωπο εκδηλώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αιτωλοακαρνανία,