Τέμπη: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο διευθυντής της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Συστημάτων του ΟΣΕ

12 Ιουλίου 2023, 18:36
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους της εξόδου από τη χώρα και καταβολή εγγύησης 20 χιλιάδων ευρώ, αφέθηκε σήμερα μετά την απολογία του για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών στον εφέτη-ανακριτή, ο διευθυντής της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Συστημάτων του ΟΣΕ.

Την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, απολογούνται ενώπιον του ανακριτή τα άλλα τέσσερα διευθυντικά στελέχη του Οργανισμού, τα οποία επίσης αντιμετωπίζουν την ίδια κατηγορία, αυτή της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών με αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ανθρώπων, δια παραλείψεως.

Την Τετάρτη 19 Ιουλίου στις 9:30 το πρωί την πόρτα του εφέτη ανακριτή, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να ξαναπεράσει ο προφυλακισμένος επιθεωρητής του ΟΣΕ και το επόμενο διάστημα και ο επίσης προφυλακισμένος σταθμάρχης της μοιραίας βάρδιας, καθώς το κατηγορητήριο έχει συμπληρωθεί από την ημέρα που απολογήθηκαν για πρώτη φορά, με νέα στοιχεία για τους τραυματίες του δυστυχήματος.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τις Βρυξέλλες για το Qatargate – Έχω δηλώσει στο Πόθεν Έσχες τις αμοιβές μου από ΜΚΟ απαντά

Ένταλμα σύλληψης κατά του Δημήτρη Αβραμόλου εκδόθηκε από τις εισαγγελικές

Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου – «Απολάμβανε τα θύματά της, έρμαια στα χέρια της, χωρίς καμία ενοχή»

«Κόλαφος» είναι η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου για

Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής: Οι επικρατέστεροι για την Προεδρία του Αρείου Πάγου – Πρώτος σε ψήφους ο Λυμπερόπουλος

Οι αντιπρόεδροι του Αρείου Πάγου Παναγιώτης Λυμπερόπουλος και Σωκράτης Πλαστήρας,

Θεσσαλονίκη: Μία καταδίκη και δύο αθωώσεις για τη φωτιά στο Φίλυρο όπου κάηκαν 22 στρέμματα δασικής έκτασης

 Ένα άτομο καταδικάστηκε και δύο αθωώθηκαν για την πυρκαγιά που

Ξάνθη: Ποινή φυλάκισης 17 μηνών στους τέσσερις κατηγορούμενους για τον προπηλακισμό του πρώην Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής, Τζιχάτ Χαλήλ

Συνολική ποινή φυλάκισης 17 μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης