Επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον ΓΓ του ΟΗΕ – Στο επίκεντρο Μ. Ανατολή, ο ρόλος της Ελλάδας στο ΣΑ του ΟΗΕ και Κυπριακό
Τηλεφωνική συνομιλία με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ , Αντόνιο Γκουτέρες, είχε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης. «Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις πρόσφατες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στο ρόλο της Ελλάδας στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ και στο Κυπριακό», σύμφωνα με σχετική ανάρτηση
