Σ. Ζαχαράκη: Από τον Ιούνιο σε όλους τους δήμους οι «Νταντάδες της Γειτονιάς»
Από τον Ιούνιο το πρόγραμμα «Νταντάδες της Γειτονιάς» θα επεκταθεί σε όλους τους δήμους της χώρας, όπως ανέφερε σήμερα η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, στον τηλεοπτικό σταθμό Mega. «Όταν ξεκινήσαμε το πρόγραμμα ο στόχος αφορούσε 450 οικογένειες και σήμερα
