Θεσσαλονίκη: Απολογείται η 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της στην Άνω Πόλη

26 Ιουνίου 2026, 12:20
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης βρέθηκε σήμερα η 29χρονη που μαχαίρωσε προ ημερών το σύντροφό της, σε περιοχή της Άνω Πόλης.

Η γυναίκα βρίσκεται, αυτή την ώρα ενώπιον του 7ου τακτικού ανακριτή και δίνει εξηγήσεις για το περιστατικό που σημειώθηκε, στις 23 Ιουνίου, στο διαμέρισμα όπου έμενε μαζί με τον 24χρονο σύντροφό της. Κατηγορείται ότι με δύο μαχαίρια, τον τραυμάτισε σε δύο σημεία στο σώμα του, ενώ ο 24χρονος χρειάστηκε να υποβληθεί σε δύο χειρουργικές επεμβάσεις. Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουν οι αρχές, ο νεαρός είναι καλύτερα στην υγεία του, ωστόσο η κατάσταση του παραμένει σοβαρή.

Το περιστατικό φαίνεται ότι σημειώθηκε μετά από ένα ενδοοικογενειακό επεισόδιο. Η 29χρονη αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της απόπειρας ανθρωποκτονίας και της οπλοχρησίας και αναμένεται να υποστηρίξει ότι η ίδια ήταν θύμα ενδοοικογενειακής βίας από τον 24χρονο σύντροφό της και όταν τον τραυμάτισε, ήταν σε κατάσταση άμυνας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ανάβυσσος: Τρεις συλλήψεις για υπόθεση δολοφονίας 42χρονου – Αναζητείται ακόμη ένα άτομο

Στην εξιχνίαση της ανθρωποκτονίας ενός 42χρονου αλλοδαπού, η οποία σημειώθηκε

Έγκλημα στην Καλλιθέα: Μία μαχαιριά κάτω από την καρδιά σκότωσε τον 15χρονο

Σοκαριστικά είναι τα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για τη στυγερή

Μύκονος: Δείτε τη στιγμή που το «ελληνικό FBI» εισβάλλει στα σπίτια του κυκλώματος ναρκωτικών

Σκληρό πλήγμα στα μεγάλα κυκλώματα εμπορίας ναρκωτικών που λυμαίνονται τα

Χανιά: Προφυλακίστηκε ο 43χρονος για τη δολοφονία της Σταυρούλας

Την πρόσκαιρη απάντηση της Δικαιοσύνης έλαβε το μεσημέρι της Παρασκευής

Πώς αλλάζει ο χάρτης των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κάνναβη και κοκαΐνη, ανησυχία των Αρχών για τα συνθετικά

Τη μεταβολή των δικτύων διακίνησης ναρκωτικών, την ενίσχυση της παρουσίας