Το πρωτότυπο Jeep Recon παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό ως ο μεγάλος ανταγωνιστής του Land Rover Defender, ενώ την ίδια στιγμή αποτελεί και την ηλεκτρική μετουσίωση του σκληροπυρηνικού Wrangler.
Όπως και το Wrangler, το Recon αναμένεται να διαθέτει μοναδικές off–road δυνατότητες και υψηλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα, γνωρίζουμε ότι η ιπποδύναμή του θα φτάσει έως και τους 608 ίππους, ενώ η αυτονομία που θα προσφέρει θα αγγίζει τα 600 χιλιόμετρα.
Ωστόσο, η επιβράδυνση των πωλήσεων ηλεκτρικών, μάλλον έχει αναγκάσει τη Jeep να αλλάξει προσέγγιση, παρόμοια με άλλες μάρκες της Stellantis. Τρανταχτό παράδειγμα αυτού, αποτελεί το λανσάρισμα του Jeep Avenger με τον βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων.
Παρόμοια στρατηγική ακολούθησε και η έτερη μάρκα του γκρουπ, η Fiat με το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης του «600», την ώρα που στο εργοστάσιο εξελίσσεται ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης και για το «500».
Βρετανικό μέσο συνομίλησε με τον CEO της αμερικανικής μάρκας, Antonio Filosa, ο οποίος ρωτήθηκε εάν πρόκειται να δούμε βενζινοκίνητες εκδόσεις και στα Recon και Wagoneer S. Ο ίδιος απάντησε: «Μέχρι στιγμής, το σχέδιό μας είναι αμιγώς και μόνο ηλεκτρικά. Το Wagoneer S θα είναι σίγουρα αποκλειστικά ηλεκτρικό. Παραμένουμε πιστοί στο πλάνο του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας μας, ωστόσο αναλογιζόμαστε τις πιθανότητές μας με το Recon».
Ο Filosa τόνισε πως το Jeep Recon πιθανότατα να διατεθεί με υβριδικά συστήματα πρόωσης, πέραν του ηλεκτρικού, κατά το λανσάρισμά του το 2025. Όμως, το σίγουρο είναι ότι δε θα το δούμε αποκλειστικά με βενζινοκινητήρα, όπως έγινε με το Avenger.
«Η στρατηγική μας παραμένει να διαθέτουμε 100% ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη. Εάν οι πολιτικοί ηγέτες της Γηραιάς Ηπείρου αποφασίσουν κάτι άλλο, τότε θα χρειαστεί να προσαρμοστούμε» πρόσθεσε ο Filosa.