To ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech έχει «βιώσιμο» σχεδιασμό

1 Μαρτίου 2024, 21:20
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

 

Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech, καθώς και η μπαταρία του, θα κατασκευάζονται από το καλοκαίρι του 2025 στη Γαλλία. Θα συναρμολογούνται στο εργοστάσιο της Douai, έναν από τους χώρους παραγωγής του αρχικού Renault 5.


Ο κινητήρας (ηλεκτροκινητήρας, μειωτήρας, μονάδα διαχείρισης ισχύος) θα κατασκευάζεται στην Cleon και οι μονάδες θα παράγονται στο εργοστάσιο στη Douai. Έως το 2030, το ανθρακικό αποτύπωμα των μονάδων θα είναι κατά 35% μικρότερο σε σχέση με το άλλο ηλεκτρικό μοντέλο ZOE.


Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech θα κατασκευάζεται στη βόρεια Γαλλία, αξιοποιώντας ένα συμπαγές οικοσύστημα προμηθευτών που βρίσκονται σε ακτίνα 300 χιλιομέτρων από το συγκρότημα ElectriCity. Το μοντέλο επιτυγχάνει συνολικό ποσοστό ανακυκλωσιμότητας 85%, ενσωματώνοντας κατά 19,4% ανακυκλωμένα υλικά και κατά 26,6% υλικά που ανακτώνται από την κυκλική οικονομία.


Τα υφάσματα των καθισμάτων θα κατασκευάζονται από πλήρως ανακυκλωμένο υλικό, ενώ θα υπάρχουν υλικά βιολογικής προέλευσης για την κατασκευή του τιμονιού και της εσωτερικής μόνωσης. Η κυκλοφορία του προγραμματίζεται για τον Σεπτέμβριο του 2024.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η Daimler Truck καταργεί 5.000 θέσεις εργασίας

Η Daimler Truck σχεδιάζει την κατάργηση 5.000 θέσεων εργασίας στην

Το ηλεκτροκίνητο όχημα Zeekr 7X της Geely πωλείται πλέον στην αγορά του Ισραήλ

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely ενεργοποίησε στις 3 Ιουλίου τις πωλήσεις

Ασημένιο βραβείο έλαβε ο Όμιλος Σαρακάκη στον CR Index 2024-2025, για τις ESG επιδόσεις του

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη βραβεύθηκε, για πρώτη φορά, από το

F1: Ο Χούλκενμπεργκ στο βάθρο μετά από 15 χρόνια και 239 GP – «Θα χρειαστώ μερικές μέρες για να συνειδητοποιήσω τα πάντα»

Ο Γερμανός οδηγός, Νίκο Χούλκενμπεργκ, εξασφάλισε για πρώτη φορά στην

Τσεχία: Η δεύτερη ευρωπαϊκή χώρα μετά τη Γερμανία που επιτρέπει νόμιμα τα αυτόνομα αυτοκίνητα επιπέδου 3

 Η Τσεχική Δημοκρατία έγινε η δεύτερη ευρωπαϊκή χώρα μετά τη