Το νέο και εντυπωσιακό T.33 Spider, έρχεται να ταράξει τα όνειρά μας.
Τα δυο carbon πάνελ της οροφής είναι αποσπώμενα και μπορούν να τοποθετηθούν στον αποθηκευτικό χώρο των 115 λίτρων, όταν ο οδηγός και ο συνοδηγός θέλουν να απολαύσουν τον ουρανό.
Όταν η οροφή είναι ανοιχτή, στα αφτιά τους φτάνει εντονότερη η μελωδία που παράγει ο ατμοσφαιρικός κεντρικά τοποθετημένος V12 κινητήρας των 3.9 λίτρων, ο οποίος έχει αναπτυχθεί από την Cosworth. Παράγει 615 ίππους και 451 Nm ροπής (τo 75% είναι διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ.), ενώ περιστρέφεται έως τις 11.100 σ.α.λ! Υπενθυμίζουμε ότι είναι ο ίδιος κινητήρας που τροφοδοτεί και το T.33 coupe.
Στην προκειμένη περίπτωση όμως συνδυάζεται αποκλειστικά με το μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων της Xtrac (καθώς δεν είναι διθέσιο το αυτόματο, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Το παράθυρο πίσω από τους επιβάτες ανεβοκατεβαίνει με το πάτημα ενός κουμπιού, με ή χωρίς την οροφή, ενώ είναι και αυτός ένας τρόπος να έρθεις πιο κοντά ηχητικά με τον κινητήρα.
Η ζυγαριά δείχνει ότι το T.33 Spider είναι μόλις 18 κιλά πιο βαρύ σε σχέση με το T.33 Coupe, με το δείκτη να σταματάει στα 1.108 κιλά. Φυσικά διατηρεί το μονοκόκ carbon σασίπου συμβάλει στη μείωση του βάρος, ενώ ενισχύει την ασφάλεια, τη στρεπτική ακαμψία, αλλά και το χειρισμό του οχήματος.
Οι τροχοί (19 ή 20 ιντσών) ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, ενώ μπροστά υπάρχουν εξαπίστονες και πίσω τετραπίστονες δαγκάνες, με διάμετρο 370 χιλιοστών και 340 χιλιοστών, αντίστοιχα.
Έξτρα αποθηκευτικός χώρος 180 λίτρων προσφέρεται, χάρη στα ανοιγόμενα πάνελ των πίσω θυρών, με τη συνολική χωρητικότητα για αποσκευές να φτάνει τα 295 λίτρα. Τέλος, να πούμε ότι το νέο T.33 Spider θα έχει συλλεκτικό χαρακτήρα, καθώς η Gordon Murray Automotive θα κατασκευάσει μόνο 100 αντίτυπα. Η τιμή του παραμένει άγνωστη, όμως σίγουρα θα είναι ακριβότερο από το T.33 Coupe των 1,64 εκατομμύριων ευρώ!