Subaru: Έγινε 70 ετών

70 κεράκια έσβησε η Subaru καθώς στις 15 Ιουλίου του 1953 ιδρύθηκε η Fuji Heavy Industries η οποία ουσιαστικά αποτελεί την εκκίνηση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.


Η είσοδό της στην αυτοκίνηση ήρθε το 1958 με την κατασκευή του Subaru 360, του minicar που σχεδιάστηκε για να εκπληρώσει το στόχο της ιαπωνικής κυβέρνησης για ένα αυτοκίνητο που θα απευθύνεται στον λαό.

Κάπως έτσι το Subaru 360 έγινε το πρώτο πρώτο Kei car μαζικής παραγωγής στην Ιαπωνία. Τα Kei cars και συγκεκριμένα το 360 είχαν στόχο να δώσουν την ευκαιρία στην εργατική τάξη να αποκτήσει πρόσβαση στην αγορά αυτοκινήτου με προσιτά μοντέλα που δεν θα έχουν υψηλό κόστος συντήρησης και θα μπορούν να μεταφέρουν τον κόσμο φθηνά και ευέλικτα στα οδικά δίκτυα των μεγάλων αστικών κέντρων. Η Subaru έγινε με το «καλημέρα» απόλυτος κυρίαρχος της κατηγορίας πουλώντας από το 1958 μέχρι και το 1971 σχεδόν 400.000 αντίγραφα.

Το βάρος του έμεινε σε χαμηλά επίπεδα χάρη στο λεπτό ατσάλινο μονοκόκ πλαίσιο και την κατασκευασμένη από υαλοβάμβακα οροφή. Έτσι μπορούσε να αντισταθμιστεί και η «φτωχή» δύναμη των 16 ίππων που απέδιδε ο δίχρονος κινητήρας των 356 cc, τοποθετημένος στο πίσω μέρος.

Η πλατφόρμα ήταν ευέλικτη και προσφερόταν σε διαφορετικά στυλ αμαξώματος. Η πιο δημοφιλής ήταν η δίθυρη έκδοση με τη σκληρή οροφή ενώ ακολουθούσε η πεντάθυρη Van βερσιόν και η pick-up με την πόρτα του χώρου φόρτωσης να ανοίγει στο πλάι. Στην Ιαπωνία κυκλοφόρησε και Wagon έκδοση ωστόσο δεν… μακροημέρευσε.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *