Η Smart παρουσίασε το μεγαλύτερο SUV, που έβγαλε ποτέ στην ιστορία της, το Smart #5.
Το μεγάλο μοντέλο της Smart είναι ένα αυτοκίνητο SUV με μήκος πάνω από τα τέσσερα μέτρα και 70 εκατοστά (4.075 mm, για την ακρίβεια). Διαθέτει ένα μεταξόνιο 2,9 μέτρων, προς όφελος της άνεσης των επιβατών.
Ο μέγιστος όγκος φόρτωσης ανέρχεται σε 1.530 λίτρα στα οποία προστίθενται τα 72 λίτρα του εμπρός πορτμπαγκάζ και 34 «αποθηκευτικοί χώροι» διάσπαρτοι στο χώρο των επιβατών.
Τόσο εμπρός όσο και πίσω, τα στοιχεία LED έχουν ένα μάλλον πρωτότυπο σχήμα, με τους δύο κύριους προβολείς να αναπτύσσονται κάθετα και να συνδέονται με μια λωρίδα LED που αποτελείται από τέσσερα άλλα φωτεινά σημεία.
Η έκδοση Summit Edition – εξοπλισμένη με το πακέτο Adventurers’ Collection – περιλαμβάνει μπάρα φώτων οροφής, ηλεκτρικό γάντζο ρυμούλκησης, προστασία κάτω από το αμάξωμα, σχάρα οροφής και πλαϊνά σκαλοπάτια.
Το εσωτερικό έχει ένα κομψό στυλ, που συνάδει με τα αδελφάκια του, #1 και #3. Διαθέτει επίσης υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, καθώς και νέες πινελιές πρωτοτυπίας. Η πιο εμφανής πτυχή βρίσκεται στο ταμπλό «δύο στρωμάτων». Εκεί όπου στηρίζεται – σαν να αιωρείται – ένα μεγάλο πάνελ ελλειπτικού σχήματος, το οποίο ενσωματώνει τόσο την κεντρική οθόνη αφής Amoled του infotainment (13 ιντσών και τροφοδοτείται από επεξεργαστή AMD V2000), όσο και την πρόσθετη οθόνη για τον συνοδηγό (επίσης 13”).
Η ίδια δομή περιλαμβάνει επίσης έναν από τους δύο αεραγωγούς, αυτόν στα δεξιά, ενώ τα ψηφιακά όργανα (10”) είναι τοποθετημένα στο πρώτο «στρώμα» του ταμπλό. Ο εξοπλισμός μπορεί στη συνέχεια να συμπληρωθεί με μια οθόνη head-up 25,6 ιντσών, εξοπλισμένη με επαυξημένη πραγματικότητα.
Κινητήρας και μπαταρία
Σε σύγκριση με τα μοντέλα που έχουν ήδη παρουσιαστεί, τα οποία από πλευράς ισχύος φτάνουν μέχρι τους 428 ίππους του #3 Brabus, το #5 θα πρέπει να ανεβάσει τον πήχη των επιδόσεων, όχι μόνο λίγο. Λεπτομέρειες σχετικά με αυτό δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές από την εταιρεία, αλλά στην Κίνα -όπου το μοντέλο έκανε το ντεμπούτο του πριν από μήνες- η γκάμα ανοίγει με ένα εισαγωγικό μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς με 340 ίππους για να φτάσει σε ένα μοντέλο με δύο κινητήρες και απόδοση 646 ίππους. Το τελευταίο χρησιμοποιεί έναν μπροστινό κινητήρα 224 ίππων και μια πίσω μονάδα 422 ίππων, γεγονός που θα επιτρέψει στο #5 να κάνει το 0-100χλμ./ώρα σε περίπου τρία δευτερόλεπτα.
Η μέγιστη ταχύτητα, ωστόσο, είναι 200 km/h σε όλες τις εκδόσεις. Όσον αφορά την ευρωπαϊκή έκδοση, προς το παρόν πρέπει να αρκεστούμε στις προδιαγραφές σχετικά με την αυτονομία και τη φόρτιση.
Οι τελευταίες μιλούν για ονομαστική αυτονομία 740 χλμ. στον κινεζικό κύκλο CLTC – που αντιστοιχεί σε περίπου 550 χλμ. στον WLTP – την οποία εγγυάται μια μπαταρία 100 kWh, ενώ η φόρτιση θα σας επιτρέψει να μεταβείτε από το 10% στο 80% της μπαταρίας σε μόλις 15 λεπτά, κατά πάσα πιθανότητα, χάρη στην ισχύ της αρχιτεκτονικής 800 Volt.