Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2024: Επιστρέφει μετά από 4 χρόνια

Επιστρέφει και πάλι ύστερα από τέσσερα χρόνια απουσίας το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 28 Φεβρουαρίου.


Αλλά τα νέα δεν είναι και τόσο ευχάριστα καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η άλλοτε Νο1 έκθεση αυτοκινήτων όχι μόνο της Ευρώπης, αλλά και του κόσμου από πλευράς image, θα χαρακτηριστεί από την απουσία των μεγάλων εταιριών, κυρίως γερμανικών.

Ήδη οι εταιρίες BMW, Mercedes, Volkswagen δε θα συμμετέχουν στην έκθεση του 2024.

Ενώ σε αυτό το πλαίσιο να προσθέσουμε τις εταιρίες Smart, Mini, Audi, Bentley και Lamborghini, ενώ η πιθανότητα να συμμετέχουν Porsche, Skoda και Cupra παραμένει πολύ χαμηλή.

Αμφίβολη είναι η συμμετοχή της Stellantis με τις παραδοσιακές μάρκες, Citroen, Peugeot, Opel, DS, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth.


Ενδεχομένως να δώσει έμφαση στην παρουσία της Leapmotor, τις κινέζικης εταιρίας κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, όπου πριν από λίγα 24ωρα ανακοινώθηκε ότι ο όμιλος Stellantis επένδυσε 1.5 δις Ευρώ για να αποκτήσει κάτι περισσότερο από το 20% των μετοχών.


Ο βασικός λόγος που οι εταιρίες δεν δείχνουν πλέον ενδιαφέρον για τις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων είναι ένα ευρύτερο πλαίσιο αναδιοργάνωσης κόστους και διαχείρισης εκδηλώσεων.

Για παράδειγμα, η BMW έχει γνωστοποιήσει ότι δεν λαμβάνει πλέον μέρος στις εκθέσεις κάτω από τη γνωστή μορφή διεξαγωγής, όπου εκτός από τη Γενεύη δεν θα είναι και στις αντίστοιχες εκθέσεις σε Παρίσι και Ντιτρόιτ, και θα στραφούν στο online streaming και στην πλατφόρμα NextGen.

Να θυμίσουμε ότι το 2023 η έκθεση της Γενεύης «μετακόμισε» στο Κατάρ, όπου τα αυτοκίνητα τα οποία υπήρχαν εκεί δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με αυτά που οι αυτοκινητοβιομηχανίας αποκαλύπτουν και παρουσιάζουν στις εκθέσεις της Ευρώπης, και ας πέρασαν 180.000 επισκέπτες από της έκθεση στο Κατάρ.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές, υπάρχει προσδοκία για μια σειρά από παρουσίες μεταξύ 30 και 40, με την τελική λίστα συμμετεχόντων να δημοσιεύεται ένα μήνα πριν την έναρξη της εκδήλωσης.


Προς το παρόν, σίγουρα υπάρχει μόνο ο όμιλος Renault, ο οποίος έχει ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του και στο Παρίσι, ενώ γίνονται εργασίες για μια ισχυρή εκπροσώπηση των κύριων κινεζικών εμπορικών σημάτων, που έχουν αρχίσει με πάθος να φλερτάρουν με την αγορά της Ευρώπης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *