Renault Kardian: Το νέο B-SUV 

Το νέο Kardian πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.


Η επιλογή της συγκεκριμένης τοποθεσίας από τη γαλλική εταιρεία δεν ήταν καθόλου τυχαία. Το νέο Kardian θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Κουριτίμπα της Βραζιλίας, ενώ στη συνέχεια η παραγωγή του θα επεκταθεί και στην Καζαμπλάνκα του Μαρόκου. Σημειώνεται ακόμα ότι σε πρώτη φάση το νέο Kardian θα πωλείται στη Λατινική Αμερική και έπειτα σε άλλες, μη ευρωπαϊκές, αγορές.

Σύμφωνα με τη Renault το νέο Kardian είναι το πρώτο από μια γκάμα οχτώ νέων μοντέλων που θα έρθουν έως το 2027 και θα έχουν διεθνή χαρακτήρα, στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου “Renaulution”.

Το νέο Kardian περιγράφεται ως ένα αστικών προδιαγραφών B-SUV με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και μήκος κάτω από τα 4,15 μέτρα. Έχει ανεγερθεί σε μια νέα αρθρωτή πλατφόρμα της Renault, την οποία θα χρησιμοποιήσουν και τα υπόλοιπα μελλοντικά μοντέλα.

Η όψη του προβάλλει μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση της μάρκας, με φωτιστικά σώματα δυο επιπέδων, με τα επάνω full-Led να είναι στενόμακρα, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει και το νέο λογότυπο της Renault. Χαμηλότερα υπάρχει αλουμινένια ποδιά όπως και πίσω, ενώ περιμετρικά το αμάξωμα προστατεύεται από μαύρο πλαστικό και πατάει σε 17αρες ζάντες.


Στην οροφή υπάρχουν ράγες, ενώ το μαύρο της χρώμα δημιουργεί διχρωμία με το υπόλοιπο αμάξωμα.


Στο εσωτερικό τώρα, το σκηνικό θυμίζει αρκετά το Dacia Sandero. Το βλέμμα αρχικά στέκεται στην κεντρικά τοποθετημένη λεπτή οθόνη αφής των 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ δίπλα της βρίσκεται η οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, ενσωματώνει και αυτό με τη σειρά του το νέο λογότυπο της Renault. Στα πάνελ των εμπρός θυρών υπάρχει μια φωτιζόμενη λωρίδα, ο χρωματισμός (8 διαφορετικές αποχρώσεις) της οποίας αλλάζει μέσω του συστήματος MULTI-SENSE που χρησιμοποιείται επίσης για την εναλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης.

Στη ψηλή βάση της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται ο κομψός και μικρός διακόπτης “e-shifter”, o οποίος σύμφωνα πάντα με τη Renault επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων με ένα απλό πάτημα. Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ένας τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου, απόδοσης 125 ίππων και 220 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC).

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *