Ράλι Ακρόπολις: Eπικράτησε o Νεβίλ, δεύτερη νίκη της καριέρας του – «1-2-3» για τη Hyundai

8 Σεπτεμβρίου 2024, 16:45
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

O Τιερί Νεβίλ βρέθηκε στην κορυφή του Ράλι Ακρόπολις και πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη της καριέρας του.


Ο Βέλγος της Hyundai και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών τερμάτισε σήμερα (10/9) πρώτος στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και έκανε ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του «παρθενικού» τίτλου της καριέρας του, δεδομένου ότι το Toyota του άμεσου «διώκτη» του, του Γάλλου οκτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Οζιέ, ανετράπη στην τελευταία ειδική. Ο 36χρονος Νεβίλ, ο οποίος είχε επικρατήσει και στο «Ράλι των Θεών» του 2022, άφησε στη δεύτερη θέση τον Ισπανό «ομόσταυλό» του, Ντάνι Σόρντο (+1:36.8), ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ακόμη ένας οδηγός της Hyundai, ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019, Οτ Τάνακ (+2:57.3).

Δεδομένου ότι εκκίνησε την τελευταία ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με προβάδισμα 54.9 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Σόρντο, ο Νεβίλ δεν είχε λόγο να πιέσει. Έτσι, ο Βέλγος τερμάτισε δεύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική («Οινοχώρι»), όντας 5.3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ. Από την πλευρά του, ο Γάλλος «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο στη διαδρομή και, εκμεταλλευόμενος την καθόλου καλή επίδοση του Σόρντο (+31.9 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ), ανέβηκε στην δεύτερη θέση της γενικής, με τον Ισπανό να «πέφτει» στην τρίτη θέση, έχοντας πίσω του τον Οτ Τάνακ, ο οποίος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai του.

Ο Οζιέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική («Ελευθεροχώρι 1») και «έκοψε» άλλα 13.2 δευτερόλεπτα από το προβάδισμα του Νεβίλ, ο οποίος τερμάτισε μόλις έκτος, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά στη γενική να μειωθεί στο 1 λεπτό και 2.4 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ειδική «Ελευθεροχώρι 1») διεκόπη μετά από έξοδο του Skoda των Ισπανών Ρόμπερτ Μπλατς/Μάουρο Μπαρέιρο. Το πλήρωμα είναι καλά, ωστόσο το αυτοκίνητό τους μπλόκαρε τη διαδρομή και τα εναπομείναντα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.

Όμως, διεκόπη και η ειδική «Ελευθεροχώρι 2», που ήταν η Power Stage, «λόγω ιατρικού ζητήματος θεατή (μεταφέρεται στο νοσοκομείο)», όπως ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή. Μετά την επανεκκίνησή της, το αυτοκίνητο του Οζιέ ήρθε… τούμπα, περίπου 1.6 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα ο Σόρντο να… επιστρέψει στην δεύτερη θέση της γενικής, ενώ ο Τάνακ, ο οποίος ανέβηκε τρίτος στη γενική, τερμάτισε με ένα μικρό κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό λάστιχο.


Το εφετινό WRC συνεχίζεται το διάστημα 26-29 Σεπτεμβρίου με το Ράλι Χιλής, το οποίο είναι ο 11ος (από τους 13) αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Volvo: Βάζει μπροστά την παραγωγή του ηλεκτρικού SUV EX30 στο εργοστάσιό της στη Γάνδη

Το εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη ξεκίνησε την παραγωγή του

H Ford Mustang παραμένει το κυρίαρχο σε πωλήσεις σπορ μοντέλο σε όλο τον κόσμο – Έχουν πουληθεί περισσότερα από 1 εκατομμύρια τέτοια οχήματα την τελευταία 10ετία

Στις 17 Απριλίου 1964, η Ford παρουσίασε τη Mustang, δημιουργώντας

Renault: Άνοιξε τις προπαραγγελίες για το Renault 5 Turbo 3E

Η Renault άνοιξε τις προπαραγγελίες για το Renault 5 Turbo

Τα «μαθήματα» της Renault για την ασφάλεια των νέων οδηγών 

Παρά τις προσπάθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών να περιορίσουν τη σοβαρότητα των

Η Kia βάζει ψηλά τον πήχη: Στοχεύει σε σημαντική αύξηση πωλήσεων και εξηλεκτρισμένων μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο

Η Kia στοχεύει σε σημαντική αύξηση πωλήσεων και εξηλεκτρισμένων μοντέλων