Porsche 911: Με ισχυρό υβριδικό κινητήρα

Η Porsche ετοιμάζεται εδώ και καιρό να ανανεώσει την 911.


Σύμφωνα με πληροφορίες η facelift 911, η οποία έχει την ονομασία 992.2 αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους 6 μήνες.

Γνωρίζουμε ήδη ότι η Porsche σχεδιάζει να εισάγει για πρώτη φορά την υβριδική τεχνολογία στο εμβληματικό της μοντέλο. Και αν σε αρχικό στάδιο θα παρουσιαστούν ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα 48 V, λίγο αργότερα αναμένεται να υιοθετηθεί και ένα ισχυρότερο υβριδικό σύστημα T-HEV, που θα επιταχύνει τη μετάβασή της προς τον εξηλεκτρισμό της.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ηλεκτροκινητήρας του full hybrid συστήματος θα μπορεί να συνεισφέρει μεταξύ 80 και 90 PS, παίρνοντας ρεύμα από μπαταρία Varta υψηλής απόδοσης και ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 2 kWh. Το λογισμικό φέρεται να έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Rimac και εμπνέεται από τη φιλοσοφία των συστημάτων KERS της Formula 1. Μάλιστα, ο ηλεκτροκινητήρας θα βρίσκεται κάτω από το ρεζερβουάρ, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους της 911 και θα στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.

Ο θερμικός κινητήρας θα είναι ένας αναβαθμισμένος 6κύλινδρος σε σειρά twin-turbo που θα αποδίδει περίπου 400 PS, με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς του υβριδικού κινητήριου συνόλου, λαμβάνοντας υπόψιν και την εκτίμηση απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα, να είναι ελαφρώς πάνω από τους 480 PS.


Επιπρόσθετα, θα υπάρχει και μια πιο ισχυρή έκδοση των 530 PS για να καλύπτει την «απόσταση» που θα υπάρχει από τις νέες 911 GTS και 911 Turbo. Μάλιστα, η νέα GT2 RS των 800 PS, που αναμένεται το 2026, επίσης θα έχει υβριδικό κινητήριο σύνολο.


Από την άλλη πλευρά, οι Turbo και Turbo S θα αποχωριστούν την μονάδα 3,7 L για μια αναβαθμισμένη, twin-turbo 3,6 L. Ο ατμοσφαιρικός boxer 3,6 L θα αντικαταστήσει τους αντίστοιχους 3λιτρους αλλά και τον κινητήρα 4,0 L των GT3 και S/T. Επιπλέον, οι Carrera S και GTS θα έχουν ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *