Peugeot 208: Ριζική ανανέωση 

Σε ριζική ανανέωση του 208 προχωρά η Peugeot, μετά από 4 χρόνια λαμπρής πορείας, με πάνω από 1.000.000 πωλήσεις.


Το facelift του 208 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Allure, Active, GT) ενώ στα κινητήρια σύνολα συμπεριλαμβάνεται φυσικά και το ηλεκτρικό e-208 με τη δύναμη των 156 ίππων και την αυτονομία των 400 km (WLTP).

Οι παρεμβάσεις ξεκίνησαν από το εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου, με τις αλλαγές στα φωτιστικά και στη μάσκα του αυτοκινήτου να δίνουν πιο επιβλητική όψη.

Η Peugeot αναφέρει ότι σημαντικό ρόλο στην εικόνα του ανανεωμένου 208 έχουν οι νέας σχεδίασης ζάντες. Η έμπνευση έχει προέλθει από το 408 και είναι διαθέσιμες στις 16 και 17 ίντσες. Προσθήκες έγιναν και στην παλέτα των χρωμάτων όπου συνολικά οι επιλογές είναι επτά, μεταξύ των οποίων και τα νέα κίτρινο Agueda και γκρι Selenium.

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου παρέμειναν ίδιες με το μήκος να είναι 4.055 mm, το πλάτος 1.745 mm και το ύψος 1.430 mm. Αμετάβλητος έμεινε και ο χώρος αποσκευών με την χωρητικότητα των 309 lt.


Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει το ανανεωμένο i-cockpit το οποίο είναι πλέον ακόμα πιο τεχνολογικά προηγμένο και εργονομικό, αποτελώντας το επίκεντρο της οδηγικής εμπειρίας που βιώνει ο οδηγός.


Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών είναι πλέον τοποθετημένος σε τέτοιο σημείο ώστε να μην χρειάζοντας πολλές προσαρμογές για να μπει στο οπτικό πεδίο του οδηγού ενώ στην κορυφαία έκδοση GT διαθέτει και 3D γραφικά. Σημειώνεται ότι στη βασική έκδοση το αυτοκίνητο έχει αναλογικά όργανα τα οποία συμπληρώνονται από μία μικρή έγχρωμη οθόνη των 3,5 ιντσών.

Η κεντρική οθόνη έχει διαγώνιο 10 ιντσών, από τις 7 ίντσες στο προηγούμενο μοντέλο.

Ξεκινώντας από το αμιγώς ηλεκτρικό e-208 συναντάμε τον αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 ίππους και συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία 400 km, σύμφωνα με την Peugeot.

Τα συστήματα φόρτισης παρέμειναν ίδια και έτσι στον στάνταρ εξοπλισμό έχουμε το 7,4 kW, με το τριφασικό των 11 kW να είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Ο κατασκευαστής σημειώνει ότι η φόρτιση από το 20% στο 80% σε ταχυφορτιστή διαρκεί λιγότερο από 25 λεπτά ενώ στην περίπτωση του wallbox αρκούν 4 ώρες και 40 λεπτά.


Από εκεί και πέρα στη γκάμα υπάρχουν δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48V που χρησιμοποιούν τον 1.2 PureTech, αποδίδουν 100 και 136 ίππους αντίστοιχα ενώ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων. Η Peugeot αναφέρει ότι τα συγκεκριμένα σύνολα προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 15% ενώ σε αστικό κύκλο μπορούν να λειτουργήσουν για περισσότερο από 50% αμιγώς ηλεκτρικά.

Η γκάμα συμπληρώνεται με δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις που χρησιμοποιούν των τρικύλινδρο PureTech 1.2 και αποδίδουν 75 και 100 ίππους αντίστοιχα. Και οι δύο έρχονται με χειροκίνητο κιβώτιο όπου στην πρώτη περίπτωση είναι πεντάρι και στη δεύτερη 6άρι.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *