Το Nissan GT-R είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας που κάνει θραύση στην Ιαπωνία και έχει καταγράψει μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή πορεία στην 54χρονη καριέρα του.
Στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Tochigi της Ιαπωνίας, οι ειδικοί προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι κάθε μονάδα του νέου GT-R που φεύγει από τα χέρια τους, με προορισμό τους πελάτες της Nissan, μπορεί να καλύπτει όλες τις ανάγκες.
Στη διαδικασία της εγκατάστασης των εξωτερικών και εσωτερικών τμημάτων, οι μηχανικοί προστατεύουν την επιφάνεια του αμαξώματος χρησιμοποιώντας ειδικά καλύμματα.
Όσο για τον κινητήρα, το μπλοκ του κατασκευάζεται από die-cast αλουμίνιο, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας φτιάχνεται από σφυρηλατημένο ατσάλι και συνοδεύεται από πιστόνια αλουμινίου. Με ένα υδραυλικό κλειδί, εξασφαλίζεται ότι τα μπουλόνια έχουν το επιθυμητό επίπεδο ροπής.
Έπειτα, το όχημα περνά από το δυναμόμετρο, όπου ελέγχεται η ισχύς κι η ροπή του σε διαφορετικές ταχύτητες. Το τρέχον Nissan GT-R φέρει έναν twin-turbo κινητήρα V6 χωρητικότητας 3,8 L, ο οποίος αποδίδει 565 ίππους και 633 Nm ροπής. Αντίστοιχα, η έκδοση Nismo χρησιμοποιεί μια πιο ισχυρή έκδοση του ίδιου κινητήρα, που είναι ικανός για 600 ίππους και 652 Nm ροπής.
Όταν εγκατασταθούν τα περισσότερα μέρη, το κάθε όχημα περνά από δοκιμή ευθυγράμμισης των τροχών, ώστε να μειωθεί το ενδεχόμενο φθοράς σε κάποιο από τα μέρη, όπως για παράδειγμα η ανάρτηση.
Στην ίδια μονάδα παραγωγής κατασκευάζεται και το GT-R50, ως κοινό πόνημα της Nissan με την ItalDesign.
Κάθε όχημα κατασκευάζεται με το χέρι, όμως χρησιμοποιούνται και ηλεκτρονικά εργαλεία που βοηθούν στην επίσπευση της διαδικασίας παραγωγής, όπως για παράδειγμα 3D σαρωτές και εκτυπωτές, lasers και CAD (Computer Aided Design). Ακόμη κι ο twin-turbo κινητήρας V6 των 3,8 συναρμολογείται στο χέρι, παράγοντας 720 ίππους και 780 Nm ροπής. Μόλις 50 μονάδες θα κατασκευαστούν, με την εκτιμώμενη τιμή να αγγίζει το 1 εκατ. ευρώ.
Δείτε τα πλάνα: