Εναλλακτικές λύσεις για όσους δεν είναι έτοιμοι να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση προσφέρει η Mini.
Ο λόγος για τη γκάμα με θερμικούς κινητήρες του νέου Mini Cooper, η οποία περιλαμβάνει δυο επιλογές. Στη βάση της ιεραρχίας βρίσκεται το Mini Cooper C, το οποίο τροφοδοτείται από turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, απόδοσης 156 ίππων και 230 Nm ροπής, με ικανότητα επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,7 δευτ.
Ισχυρότερο είναι το Cooper S με τετρακύλινδρο turbo δίλιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων και 300 Nm ροπής, που χρειάζεται 6,6 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Στην κορυφή αναμένεται να τοποθετηθεί η επερχόμενη έκδοση John Cooper Works (JCW), ενώ σημειώνεται ότι δε θα υπάρξουν πετρελαιοκινητήρες. Αργότερα εντός του τρέχοντος έτους θα λανσαριστεί το πρακτικότερο πεντάθυρο hatchback, αλλά και το convertible αμάξωμα του νέου Mini Cooper.
Το Mini Cooper πατάει σε ζάντες 16 έως 18 ιντσών, ενώ η παλέτα για την οροφή του περιλαμβάνει τέσσερις αποχρώσεις, υπάρχει όμως και δυνατότητα τριχρωμίας (Multitone Roof).
Στο εσωτερικό συναντάμε τη χαρακτηριστική στρογγυλή κεντρικά τοποθετημένη οθόνη OLED των 9,4 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ από κάτω της υπάρχουν ορισμένα κουμπιά και χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ περιορίζεται στα 200 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων αυξάνεται στα 800 λίτρα.
Τέλος, να πούμε ότι τα νέα Cooper C και Cooper S κατασκευάζονται στην Οξφόρδη, σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά Cooper E και SE που παράγονται στην Κίνα από την Spotlight Automotive, μια κοινοπραξία μεταξύ του BMW Group και της Great Wall Motor.