Maserati: Η νέα αγωνιστική GT2

Tο νέο της αγωνιστικό όχημα τη νέα GT2, η οποία βασίζεται στο supercar παραγωγής, την MC20, αποκάλυψε η Maserati.


Η επίσημη πρεμιέρα της νέας GT2 πραγματοποιήθηκε στο Βέλγιο, στο πλαίσιο των 24 Ωρών στο Σπα. 

Με τη νέα GT2 η ιταλική εταιρεία, επιστρέφει δυναμικά στα Πρωταθλήματα GT της FIA. Από την MC20 προέρχεται ο twin-turbo V6 Nettuno κινητήρας, ο οποίος παράγει 630 ίππους και 730 Nm ροπής. Συνεργάζεται με σειριακό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων που φέρει και paddles, ενώ μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το «παρών» δίνει αγωνιστικών προδιαγραφών συμπλέκτης και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Με την υπογραφή του Maserati Centro Stile η νέα MC20 GΤ2 έχει πλάτος και ύψος 2.020 χλστ. και 1.220 χλστ. αντίστοιχα. Διατηρεί το monocoque της πλαίσιο από ανθρακονήματα και τη διάταξη της ανάρτησης με διπλά ψαλίδια.

Χρησιμοποιεί το πρόσφατα αναπτυγμένο αγωνιστικό σύστημα διπλών εξατμίσεων, οι οποίες είναι ψηλότερα τοποθετημένες, σε σύγκριση με την MC20. Παρατηρήστε επίσης την τεράστια ρυθμιζόμενη αεροτομή, τον επιβλητικό πίσω διαχύτη, τις εισαγωγές αέρα στην οροφή και στο εμπρός καπό, τα αεροδυναμικά βοηθήματα στον εμπρός προφυλακτήρα.


Προκειμένου να εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ασφαλείας της FΙΑ η νέα GΤ2 διαθέτει πυροσβεστήρα, ρεζερβουάρ 120 λίτρων, Lexan μπροστινά και πλαϊνά παράθυρα, roll cage, τροχούς 18 ιντσών με κεντρικά μπουλόνια και σλικ ελαστικά, αγωνιστικών προδιαγραφών φρένα και δαγκάνες, οθόνη 6,5 ιντσών, ζώνη ασφαλείας 6 σημείων, πολυλειτουργικό τιμόνι από ανθρακονήματα, ρυθμιζόμενο αγωνιστικό ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, κλιματισμό και ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού.


Στα έξτρα περιλαμβάνεται κάθισμα συνοδηγού, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Το αγωνιστικό ντεμπούτο της νέας MC20 GT2 έχει προγραμματιστεί για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της σειράς Fanatec GT2 πριν ξεκινήσει την πρώτη πλήρη σεζόν το 2024.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *