H Lexus ανανέωσε σε επιλεγμένα σημεία το UX, με υβριδική τεχνολογία και σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης.
Αισθητικά το UX ακολουθεί το ίδιο στυλ, με τις έντονες ακμές να κυριαρχούν στην εξωτερική του εικόνα, ενώ αμετάβλητες παραμένουν οι διαστάσεις του ιαπωνικού crossover.
O premium χαρακτήρας της Lexus αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο εσωτερικό του, όπου κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά, με μαλακά πλαστικά να καλύπτουν τα επάνω επίπεδα του ταμπλό.
Η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων, είναι πλέον αφής, κάτι που ευνοεί τη χρηστικότητα, ενώ το μέγεθός της είναι 8 ή 12 ίντσες, υποστηρίζοντας και το σύστημα πλοήγησης.
Στην εργονομία συμβάλει και το παραδοσιακό στρογγυλό περιστροφικό χειριστήριο για την αυξομείωση της έντασης, το οποίο πλέον τείνει να αντικατασταθεί από κουμπιά αφής.
Παράλληλα καταργήθηκε η επιφάνειας αφής (touchpad) στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ στη θέση της τοποθετήθηκαν τα κουμπιά για τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.
Στον πίνακα οργάνων βρίσκεται ενσωματωμένη μια έγχρωμη 7 ιντσών οθόνη πολλαπλών πληροφοριών. Με τη φράση “Hey Lexus” ο οδηγός μπορεί να δίνει φωνητικές εντολές για την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων, τη λειτουργία του ηχοσυστήματος, του κλιματισμού και την αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Η συνδεσιμότητα των smartphones πραγματοποιείται ασύρματα μέσω Apple CarPlay και ενσύρματα μέσω Android Auto. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεση του μια θύρα USB-A και συνολικά τέσσερις θύρες USB-C.
Στην πίσω σειρά καθισμάτων οι διαθέσιμοι χώροι για τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών είναι απλά επαρκείς.
Το τέταρτης γενιάς υβριδικό σύστημα του UX 250h AWD απαρτίζεται από δίλιτρο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα (153 ίππων-190 Nm ροπής), ηλεκτροκινητήρα (109 ίππων-202 Nm ροπής), και νέα μπαταρία υδριδίου νικελίου-μετάλλου, τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους του οχήματος. Συνδυαστικά το UX 250h AWD παράγει 184 ίππους.
Όταν το επίπεδο της μπαταρίας το επιτρέπει, το UX 250h AWD μπορεί να κινηθεί, σε αστικό κυρίως περιβάλλον και με αρκετά χαμηλή ταχύτητα, αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, αρκεί ο οδηγός να πατήσει το κουμπί με την ένδειξη EV που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Όπως έχουμε επισημάνει πολλές φορές στόχος των περισσότερων υβριδικών οχημάτων δεν είναι οι επιδόσεις, με το UX 250h AWD να χρειάζεται 8,7 δευτ. για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 177 χλμ./ώρα.
Βασικό ζητούμενο είναι ο περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμου, με τη σχετική ένδειξη να αναφέρει 6,9 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση WLTP 5,8 λίτρα/100 χλμ.-εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ.). Αν όμως ακολουθήσεις το πιο χαλαρό στυλ οδήγησης που σου υποδεικνύει με τον τρόπο του το υβριδικό σύστημα, μπορείς να πετύχει και πιο χαμηλό νούμερο.
Από το, χειριστήριο στο πάνω δεξί τμήμα του πίνακα οργάνων επιλέγεις το πρόγραμμα οδήγησης Sport (υπάρχει επίσης το Eco και Normal) και τότε η απόκριση στο γκάζι γίνεται σαφώς αμεσότερη. Ταυτόχρονα όμως αυξάνεται και το βουητό από το αυτόματο κιβώτιο e-CVT στις απότομες επιταχύνσεις, αν και η αρκετά καλή ηχομόνωση της καμπίνας φροντίζει να το περιορίζει.
Η αρχική τιμή ξεκινάει από τα 41.100 ευρώ.