Η συλλεκτική Porsche του 1 εκατ. ευρώ 

Η παρουσίαση της εντυπωσιακής Porsche 911 GT3 R rennsport, μια περιορισμένη έκδοση που θα παραχθεί σε μόλις 77 αντίγραφα, κλέβει την παράσταση στις εκδηλώσεις του Porsche Rennsport Reunion 7 που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.


Προφανέστατα, όχι μόνο δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στους δρόμους, αλλά ούτε έχει το δικαίωμα συμμετοχής στο πρωτάθλημα GT3 της FIA. Η απουσία κάθε είδους περιορισμού έδωσε τη δυνατότητα στην Porsche να «απογειώσει» ακόμα περισσότερο την ειδική έκδοση της 911 GT3 R.

Έτσι, ενώ χρησιμοποιείται το ίδιο 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήριο σύνολο των 4,2 L, που ανεβάζει στροφές μέχρι τις 9.400 rpm, η ισχύς του αυξήθηκε στους 620 PS, σε σχέση με τους 565 PS της «απλής» 911 GT3 R.

Επιπλέον, ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει και με e-fuels E25, που περιλαμβάνουν καύσιμα βιο-αιθανόλης και reFuel, με αποτέλεσμα να προκύπτει σχεδόν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα. Πολλά τμήματα του κινητήρα σχεδιάστηκαν ειδικά για την εντυπωσιακή, νέα, έκδοση, ωστόσο ασφαλώς μπορεί να χρησιμοποιηθούν και συμβατικά καύσιμα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού 6τάχυτου κιβωτίου, ενώ υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι.

Η Porsche επισημαίνει ότι κάτω από το αμάξωμα από ανθρακονήματα, βρίσκεται ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η απόσταση από το έδαφος είναι πολύ μικρή, το πλάτος έχει αυξηθεί σε σχέση με την 911 GT3 R, ενώ και οπτικά δίνεται η αίσθηση μεγαλύτερου μήκους.


Ουσιαστικά, από το μοντέλο που αποτέλεσε έμπνευση, διατηρήθηκαν μόνο το καπό και η οροφή, αλλά και το μεγαλύτερο κομμάτι της αεροδυναμικής σχεδίασης.


Οι συμβατικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από ψηφιακούς, με ένα σύστημα που διαθέτει τρεις κάμερες στο αμάξωμα και οθόνες στο cockpit, ενώ αποκλειστικής σχεδίασης είναι οι ζάντες 18 ιντσών από την BBS.

Όσο για το πίσω μέρος, η τεράστια αεροτομή κυριαρχεί και συμβάλει στη βέλτιστη ροή του αέρα και την απαιτούμενη κάθετη δύναμη.

Η ιδιαίτερη σχεδίαση της 911 GT3 R Rennsport αντανακλάται και στο ελαφρώς τροποποιημένο εσωτερικό, τόσο με τις οθόνες των εξωτερικών καμερών όσο και τα ειδικά γραφικά στην κεντρική οθόνη, αλλά και τον αριθμό της περιορισμένης έκδοσης τοποθετημένο στο ταμπλό. Όλα παραπέμπουν σε αγωνιστικό αυτοκίνητο, ενώ ο ατμοσφαιρικός φωτισμός υιοθετεί το μοτίβο των χρωματικά ρυθμιζόμενων προβολέων.

Η μείωση του βάρους ήταν ένας από τους στόχους και επιτεύχθηκε με διάφορους τρόπους και σε αρκετά τμήματα του αυτοκινήτου, όπως τα φρένα που διαθέτουν πλάκες από τιτάνιο, το ρεζερβουάρ ασφαλείας χωρητικότητας 117 lt αλλά και η απουσία συστήματος κλιματισμού. Στόχος είναι τα 1.240 kg, που σημαίνει αναλογία 2,0 Kg/PS.


Όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας συμμορφώνονται με τα ισχύοντα πρότυπα της FIA. Ο ιδιαίτερα άκαμπτος σχεδιασμός του roll cage επιτρέπει την εγκατάσταση μόνο του καθίσματος του οδηγού. Όπως συμβαίνει με την 911 GT3 R που χρησιμοποιείται παγκοσμίως, η rennsport είναι επομένως ένα μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Η τιμή καθενός από τα 77 αντίγραφα που θα παραχθούν ξεκινά από το 1 εκατ. ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *