Η Opel σχεδιάζει την αναβάθμιση του Mokka καθώς στοχεύει να το κρατήσει ανταγωνιστικό στην κατηγορία των crossover.
Το Mokka, που διατίθεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) όσο και ως ηλεκτρικό (EV), ετοιμάζεται να δεχτεί το πρώτο του λίφτινγκ και ήδη στο διαδίκτυο διέρρευσε μία σχετική φωτογραφία.
Η μεγαλύτερη αλλαγή στο νέο Mokka θα αφορά στο εσωτερικό του. Το γερμανικό SUV θα διαθέτει ένα ανασχεδιασμένο κεντρικό πάνελ, το οποίο θα περιλαμβάνει διπλή οθόνη 10 ιντσών για τον οδηγό και το σύστημα πολυμέσων.
Το νέο σύστημα infotainment θα προσφέρει αναγνώριση φωνής, ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών. Οι φυσικοί διακόπτες έχουν μειωθεί, με περισσότερες λειτουργίες να ελέγχονται πλέον μέσω της οθόνης αφής, όπως η πλοήγηση, η μουσική και τα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης και οδήγησης.
Το σύστημα πολυμέσων θα μπορεί να εξατομικευτεί με widgets, προσφέροντας ευελιξία και προσαρμογή ανάλογη με αυτήν ενός smartphone. Σε επιλεγμένες εκδόσεις, το νέο σύστημα θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT, για να προσφέρει συστάσεις σχετικά με διαδρομές και προορισμούς.
Στο εσωτερικό, η Opel εισήγαγε επίσης ένα νέο τιμόνι, παρόμοιο με αυτό του Astra, και χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα υλικά στην καμπίνα, δίνοντας προτεραιότητα στην οικολογική συνείδηση. Το κεντρικό ταμπλό διαθέτει πλέον ματ ασημί φινίρισμα, ενώ το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού περιλαμβάνει ασύρματη βάση φόρτισης smartphone.
Στο εξωτερικό, η ανανεωμένη εμφάνιση του Mokka θα είναι αρκετά διακριτική. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν έναν ελαφρώς επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα για βελτίωση της αεροδυναμικής, ενώ προστέθηκε μια νέα LED υπογραφή LED τριών τμημάτων στα εμπρός και πίσω φώτα.
2Στην γκάμα υπάρχουν μικρές αλλαγές. Η βασική έκδοση είναι η 1.2 βενζίνης με 136 ίππους, η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Ακολουθεί η υβριδική έκδοση με τον ίδιο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 136 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων.
Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί μια μικρή μπαταρία 0,9 kWh, η οποία επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για σύντομες αποστάσεις με χαμηλές ταχύτητες, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου.
Το Mokka Electric θα είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά με μπαταρία 54 kWh και ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων. Αυτή η έκδοση προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 400 χιλιομέτρων με μία φόρτιση, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης των 100 kW επιτρέπει φόρτιση από 0% έως 80% σε μόλις 30 λεπτά.