Η Mercedes ανεβάζει τα ποσά που επενδύει σε κινητήρες βενζίνης και diesel

Η Mercedes έχει αποφασίσει να συνεχίζει την επένδυση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel και θα ρίξει ακόμα μεγαλύτερα ποσά το όλο πρότζεκτ.


Η Mercedes, έχει παραδεχτεί πως οι στόχοι της για την ηλεκτροκίνηση ήταν υπερβολικά φιλόδοξοι και έτσι θα συνεχίσει να βγάζει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό Wirtschaftswoche, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ola Kallenius ανέφερε πως οι θερμικοί κινητήρες θα διαρκέσουν μέχρι τη δεκαετία του 2030. Έτσι, για να διασφαλιστεί ότι οι κινητήρες θα πληρούν τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς, απαιτούνται τεράστιες επενδύσεις, οι οποίες και θα γίνουν.

Μόλις φέτος η μάρκα θα ξοδέψει 14 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο για το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της. Βέβαια, τα κεφάλαια αυτά προορίζονται για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση.

Ο Kallenius δεν διευκρίνισε το ακριβές ποσό για τους κινητήρες βενζίνης-diesel, παραδέχτηκε όμως ότι είναι «περισσότερα χρήματα από ό,τι είχε προγραμματιστεί προηγουμένως».


Σε συνέχεια των δηλώσεών του ο επικεφαλής της Mercedes ξεκαθάρισε πως στόχος της μάρκας είναι να έχει τα συμβατικά της συστήματα μετάδοσης κίνησης (δηλαδή τους κινητήρες βενζίνης-diesel) στο ανώτατο τεχνολογικό επίπεδο. Η δήλωσή του αυτή αντικατοπτρίζει τους κανονισμούς Euro 7 και China 7 και στον τρόπο με τον οποίο οι κινητήρες πρέπει να ενημερωθούν για να λειτουργούν πιο καθαρά για να πληρούν αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων.


Ο Kallenius ανέφερε ότι οι μελλοντικοί κινητήρες θα είναι ηλεκτρισμένοι σε κάποιο βαθμό, οπότε αναμένουμε περισσότερα υβριδικά μοντέλα στην γκάμα της.

Διαφοροποίηση στόχων και διάψευση

Τα νέα δεδομένα, διαφοροποιούν επίσης και τους στόχους της Mercedes. H luxury μάρκα θέλει πλέον τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 50% των παραδόσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτό που δεν άλλαξε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Kallenius, είναι ο τελικός στόχος να γίνει ουδέτερη από άνθρακα μέχρι το 2040.

Ο Ola Kallenius, διέψευσε τις φήμες ότι η εταιρεία ακύρωσε την ανάπτυξη πλατφόρμας για την EQS επόμενης γενιάς, υπογραμμίζοντας πως η εξέλιξή της τρέχει με μεγάλη ταχύτητα. Επιπλέον, δεν καταργεί τα σχέδια για τα οκτώ εργοστάσια κατασκευής μπαταριών, προκειμένου να υποστηρίξουν τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της. Ωστόσο, οι εγκαταστάσεις θα είναι έτοιμες «λίγο αργότερα» από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *