Η ιστορία της εμβληματικής Lancia Hyena


Στηριζόμενος σε σχέδιο του Marxo Pedracini, και χρησιμοποιώντας ως αυτοκίνητο «δότη» την Delta Integrale, ο Paul Koot, επίσημος εισαγωγέας της Lancia στην Ολλανδία, δημιούργησε την Lancia Hyena. Φυσικά, ως ένα μοντέλο που θα κατασκευαζόταν με το χέρι, και χωρίς αρκετό budget για να υποστηριχθεί το εγχείρημα σε μεγάλη κλίμακα, ο Koot περιόρισε την παραγωγή σε μόλις 12 μονάδες.


Το 1992 όμως, καταφτάνοντας στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών, η Hyena έκανε θραύση, με 14 ανθρώπους να υποβάλλουν παραγγελία αμέσως. Αυτό ώθησε τον Koot στο να επεκτείνει τον όγκο παραγωγής στις 600 μονάδες. Η συμφωνία με τη Lancia ήταν ότι το coupe θα ήταν διαθέσιμο μέσω των αντιπροσωπειών της και θα πωλούνταν με τα σήματα της εταιρείας, όμως το σχέδιο δεν ευδοκίμησε ιδιαίτερα, αφού η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι σταματά την παραγωγή του οχήματος-δότη λίγο αφού ξεκίνησε η παραγωγή της Hyena.

Όσο για το μοντέλο καθεαυτό, κατέφτασε το 1993 με κόστος που άγγιζε τα 86.000 ευρώ, καθιστώντας το ιδιαίτερα ακριβό για την εποχή του. Η τιμή του πλησίαζε σε εκείνη της Ferrari 348, όμως οι αληθινοί του αντίπαλοι ήταν το Fiat Coupe κι η Alfa Romeo GTV, τα οποία ήταν φυσικά πολύ φθηνότερα. Η άδοξη ιστορία της Lancia Hyena ολοκληρώθηκε το 1994, όταν η τελευταία από τις 24 μονάδες που κατασκευάστηκαν τελικά, εξήλθε από το εργοστάσιο της Zagato.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *