H Hyundai ανακοίνωσε την έλευση του ανανεωμένου i10 στη χώρα μας.
H πρόσφατη ανανέωσή του έφερε αναβαθμίσεις στο στυλ, στον εξοπλισμό και στο τεχνολογικό του επίπεδο. Ξεκινώντας με την εξωτερική σχεδίαση, βλέπουμε ότι διακριτικές επεμβάσεις έχουν γίνει στα εμπρός φωτιστικά σώματα.
Τα Led φώτα ημέρας δεν έχουν πλέον στρογγυλό σχήμα και έχουν ενσωματωθεί στο κυψελοειδές πλέγμα της μπροστινής μάσκας. Τα επίσης Led πίσω φωτιστικά σώματα έχουν αποκτήσει ένα διαφορετικό εσωτερικό μοτίβο. Το νέο λογότυπο της Hyundai έχει επίπεδη σχεδίαση με φινίρισμα από βουρτσισμένο αλουμίνιο.
Στη γκάμα παραμένει και η σπορτίφ έκδοση Ν Line, η οποία προσφέρει δυναμική εμφάνιση, ζάντες 16 ιντσών, ειδικούς προφυλακτήρες, ένθετα και κόκκινες πινελιές στο εσωτερικό. Στην παλέτα του ανανεωμένου i10 υπάρχουν εννέα αποχρώσεις για το αμάξωμα, εκ των οποίων δύο καινούργιες. Ο λόγος για τη γκρι απόχρωση “Lumen Grey” και τη μπλε “Meta Blue”, ενώ η μαύρη οροφή εξακολουθεί να προσφέρει δυνατότητα διχρωμίας.
Φυσικά δεν απουσιάζει η κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, ασύρματη συνδεσιμότητα για smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υπάρχει επιφάνεια ασύρματης φόρτισης και η πιο πρόσφατη ενημέρωση της τηλεματικής Bluelink. Το πορτμπαγκάζ εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 252 λίτρων, ενώ όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.050 λίτρα.
Το πακέτο των συστημάτων ασφαλείας “Hyundai Smart Sense” περιέχει αποφυγή εμπρόσθιας πρόσκρουσης που εντοπίζει πλέον και ποδηλατιστές. Η λίστα περιλαμβάνει ακόμα υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας και υπενθύμιση στον οδηγό να ελέγξει αν ξέχασε κάτι στα πίσω καθίσματα.
Κάτω από το εμπρός καπό του ανανεωμένου i10 βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος MPi βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου, με ισχύ 67 ίππων και ροπή 96,1 Nm. Ισχυρότερος είναι ο τετρακύλινδρος MPi 1.2 λίτρων, απόδοσης 84 ίππων και 117,6 Nm ροπής. Αμφότεροι συνεργάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο επίσης πέντε σχέσεων (AMT). Στην κορυφή βρίσκεται ο turbo «χιλιάρης» GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό 5αρι κιβώτιο και τροφοδοτεί αποκλειστικά το i10 N Line.
Η αρχική τιμή του ανανεωμένου i10 διαμορφώνεται στα 16.190 ευρώ, στην εξοπλιστική έκδοση Style, με τον 1.0 MPi βενζινοκινητήρα των 67 ίππων.