Hyundai: Αποφάσισε να διπλασιάσει την γκάμα των υβριδικών του στόλου της και ετοιμάζει και νέο σύστημα EREV από το 2025

Η Hyundai έχει κάνει τον χάρτη με τα επόμενα βήματά της και κάποια από τα σχέδιά της περιλαμβάνον τον διπλασιασμό της γκάμας των υβριδικών του στόλου της, ενώ ετοιμάζει και νέο σύστημα EREV από το 2025.


Η κορεατική μάρκα παρουσιάζοντας το νέο της πλάνο με την ονομασία «Hyundai Way» γνωστοποίησε πως στοχεύει στο διπλασιασμό των υβριδικών αυτοκινήτων στην γκάμα της, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε την έλευση δύο νέων βενζινοκίνητων υβριδικών συστημάτων κίνησης.

Η μάρκα αναγνώρισε την επιβράδυνση που υπάρχει στη ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ωστόσο διατηρεί ακέραιο τον στόχο της για 2 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών έως το 2030.

Σύμφωνα με όσα είπε ο επικεφαλής του κορεατικού Ομίλου, στόχος του νέο σχεδίου «Hyundai Way» είναι η αύξηση των συνολικών πωλήσεών της από 4,21 εκατομμύρια μονάδες το 2023, σε έως και 5,55 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030. Αυτός ο αριθμός περιλαμβάνει 2 εκατομμύρια πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών, κάτι που η Hyundai θεωρεί εφικτό μιας και μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουν κυκλοφορήσει 21 νέα μοντέλα χωρίς ρύπους.

Η Hyundai διατηρεί τους υψηλούς στόχους στις πωλήσεις ηλεκτρικών αλλά αναγνωρίζει πως η τάση της ζήτησης είναι πτωτική σε παγκόσμιο επίπεδο. Γι’ αυτό και αποφάσισε να δημιουργήσει περισσότερα υβριδικά αυτοκίνητα με νέο range extender σύστημα κίνησης. Πρόκειται για το σύστημα μετάδοσης κίνησης EREV, που θα περιλαμβάνει μια μπαταρία, ηλεκτρικούς κινητήρες που θα κινούν το αυτοκίνητο και έναν μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα χρησιμεύει ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία.


Η Hyundai υποστήριξε πως τα EREV αυτοκίνητα θα ξεπερνούν σε αυτονομία τα 900 χιλιόμετρα και φυσικά δε θα χρειάζονται να φορτιστούν, όπως τα αμιγώς ηλεκτρικά. Η Hyundai ανακοίνωσε πως θα λανσάρει το σύστημα EREV στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα μέχρι το τέλος του 2026.

Από κει και πέρα, η Hyundai ανακοίνωσε επίσης ότι θα διπλασιάσει τη γκάμα των υβριδικών της από 7 σε 14 μοντέλα, καλύπτοντας ένα ευρύτερο φάσμα τμημάτων με τη βοήθεια και της Genesis, της premium μάρκας της. Η Hyundai αναμένει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών της θα φτάσουν τα 1,33 εκατομμύρια μονάδες έως το 2028, σημειώνοντας αύξηση άνω του 40 τοις εκατό σε σύγκριση με το προηγούμενο σχέδιό της.

Η Hyundai θα εισάγει εξάλλου και το υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς TMED-II σε μοντέλα παραγωγής.

Επένδυση και στις μπαταρίες

Το νέο πλάνο της Hyundai περιλαμβάνει και μπαταρίες διαφόρων τεχνολογιών για τα ηλεκτρικά της. Όπως ανακοίνωσε ο Jaehoon Chang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor Company, μέχρι το τέλος της δεκαετίας τα ηλεκτρικά της θα χρησιμοποιούν πακέτα μπαταριών NCM (νικέλιο-κοβάλτιο-μαγγάνιο), LFP (λιθίου-σίδηρο-φωσφορικό), αλλά και ένα νέο είδος μπαταριών NCM που αναπτύχθηκαν για προσιτά μοντέλα. Η Hyundai αναμένει βελτίωση της απόδοσης της μπαταρίας κατά 20% έως το 2030 χάρη στη μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *