Ferrari: Μικρό καλάθι ο Λεκλέρκ ενόψει 2024

25 Φεβρουαρίου 2024, 12:51
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Μπορεί η Ferrari να εμφανίστηκε βελτιωμένη στις δοκιμές προετοιμασίας ενόψει της νέας σεζόν, ωστόσο, ο Λεκλέρκ εξηγεί πως αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως το μονοθέσιο είναι ανταγωνιστικό,  ή έστω αρκετά ανταγωνιστικό για να παλέψει με την πρωτοπόρο RedBull:


«Από τον πρώτο γύρο στον προσομοιωτή ένιωσα σαν ένα πιο εύκολο αυτοκίνητο στην οδήγηση κάθε φορά που οδηγούσαμε με λίγο αέρα. Ομοίως στην πίστα, από τους πρώτους γύρους εδώ μόλις φτάσαμε εδώ, η αίσθηση ήταν καλή. Καταφέραμε να είμαστε συνεπείς αμέσως και αυτό θα βοηθήσει τον αγώνα.


«Ωστόσο η οδηγησιμότητα και η ανταγωνιστικότητα είναι δύο πολύ διαφορετικά πράγματα. Πέρυσι παλέψαμε πολύ για να είμαστε συνεπείς γιατί το αυτοκίνητο ήταν ασταθές όποτε είχε λίγο αέρα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κερδίσουμε πολλούς αγώνες χάρη σε αυτό. Και αυτό δεν σημαίνει τίποτα σε σύγκριση με τη Red Bull.


«Επομένως, πρέπει να δουλέψουμε ακόμα πολύ και μετά θα δούμε πόσο ανταγωνιστικοί είμαστε την επόμενη Παρασκευή. Αλλά είμαι βέβαιος ότι σίγουρα κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών, γιατί όποτε τα ελαστικά χρησιμοποιούνται περισσότερο, οι αδυναμίες του αυτοκινήτου είναι πιο εμφανείς, και με τα χαρακτηριστικά αυτού του αυτοκινήτου, θα πρέπει να είναι αρκετά καλύτερα.»

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η Daimler Truck καταργεί 5.000 θέσεις εργασίας

Η Daimler Truck σχεδιάζει την κατάργηση 5.000 θέσεων εργασίας στην

Το ηλεκτροκίνητο όχημα Zeekr 7X της Geely πωλείται πλέον στην αγορά του Ισραήλ

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely ενεργοποίησε στις 3 Ιουλίου τις πωλήσεις

Ασημένιο βραβείο έλαβε ο Όμιλος Σαρακάκη στον CR Index 2024-2025, για τις ESG επιδόσεις του

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη βραβεύθηκε, για πρώτη φορά, από το

F1: Ο Χούλκενμπεργκ στο βάθρο μετά από 15 χρόνια και 239 GP – «Θα χρειαστώ μερικές μέρες για να συνειδητοποιήσω τα πάντα»

Ο Γερμανός οδηγός, Νίκο Χούλκενμπεργκ, εξασφάλισε για πρώτη φορά στην

Τσεχία: Η δεύτερη ευρωπαϊκή χώρα μετά τη Γερμανία που επιτρέπει νόμιμα τα αυτόνομα αυτοκίνητα επιπέδου 3

 Η Τσεχική Δημοκρατία έγινε η δεύτερη ευρωπαϊκή χώρα μετά τη