Ferrari: Μικρό καλάθι ο Λεκλέρκ ενόψει 2024

25 Φεβρουαρίου 2024, 12:51
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Μπορεί η Ferrari να εμφανίστηκε βελτιωμένη στις δοκιμές προετοιμασίας ενόψει της νέας σεζόν, ωστόσο, ο Λεκλέρκ εξηγεί πως αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως το μονοθέσιο είναι ανταγωνιστικό,  ή έστω αρκετά ανταγωνιστικό για να παλέψει με την πρωτοπόρο RedBull:

«Από τον πρώτο γύρο στον προσομοιωτή ένιωσα σαν ένα πιο εύκολο αυτοκίνητο στην οδήγηση κάθε φορά που οδηγούσαμε με λίγο αέρα. Ομοίως στην πίστα, από τους πρώτους γύρους εδώ μόλις φτάσαμε εδώ, η αίσθηση ήταν καλή. Καταφέραμε να είμαστε συνεπείς αμέσως και αυτό θα βοηθήσει τον αγώνα.

«Ωστόσο η οδηγησιμότητα και η ανταγωνιστικότητα είναι δύο πολύ διαφορετικά πράγματα. Πέρυσι παλέψαμε πολύ για να είμαστε συνεπείς γιατί το αυτοκίνητο ήταν ασταθές όποτε είχε λίγο αέρα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κερδίσουμε πολλούς αγώνες χάρη σε αυτό. Και αυτό δεν σημαίνει τίποτα σε σύγκριση με τη Red Bull.

«Επομένως, πρέπει να δουλέψουμε ακόμα πολύ και μετά θα δούμε πόσο ανταγωνιστικοί είμαστε την επόμενη Παρασκευή. Αλλά είμαι βέβαιος ότι σίγουρα κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών, γιατί όποτε τα ελαστικά χρησιμοποιούνται περισσότερο, οι αδυναμίες του αυτοκινήτου είναι πιο εμφανείς, και με τα χαρακτηριστικά αυτού του αυτοκινήτου, θα πρέπει να είναι αρκετά καλύτερα.»

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μείωση 0,1% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων τον Νοέμβριο εφέτος ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ

Μείωση 0,1% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον

Ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ επανεξελέγη στην προεδρία της FIA

Ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ επανεξελέγη στην προεδρία της Διεθνούς Ομοσπονδίας

Παρουσιάστηκε το Maxus T60 Max AWD με τους 215 ίππους

Όλη την γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της παρουσίασε η

Suzuki e VITARA: Παρουσιάστηκε και επίσημα – Θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το επόμενο εξάμηνο

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του e VITARA, το οποίο διαθέτει

Audi: Ο θρυλικός πεντακύλινδρος κινητήρας της γίνεται 50 ετών

Audi: Ο θρυλικός πεντακύλινδρος κινητήρας της γίνεται 50 ετών