F1: H Audi και η εξέλιξη του κινητήρα της για το 2026

Έχοντας εξαγοράσει τη Sauber σε μία σχεδόν εργοστασιακή συμμετοχή, η Audi θα εμπλακεί για πρώτη φορά με τη Formula 1, εκμεταλλευόμενη την αλλαγή των κανονισμών γύρω από τις υβριδικές μονάδες ισχύος το 2026.


Και ενώ το ζήτημα για νέους και παλαιούς κατασκευαστές είναι η προετοιμασία, που φυσικά έχει ήδη αρχίσει σε προκριματικό στάδιο, δημοσίευμα του formu1a.uno, αποκαλύπτει πως το γερμανικό εργοστάσιο έχει μείνει πίσω στην εξέλιξη του κινητήρα του κατά 6-8 μήνες.

Βασίζει αυτήν την εκτίμηση στο γεγονός πως Red Bull Powetrains και Mercedes ξεκίνησαν τα πρώτα τεστ με μονοκύλινδρο κινητήρα στο δυναμόμετρο στα μέσα του 2022, ενώ η Audi άρχισε τις ίδιες δοκιμές στα τέλη του περασμένου έτους.

Επιπλέον, η Ferrari έχει ήδη αρχίσει δοκιμές με ολοκληρωμένο σύνολο, δηλαδή θερμικό μοτέρ, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και πάνελ ηλεκτρονικών εδώ και λίγες εβδομάδες, ώστε να διαπιστώσει τις αδυναμίες του concept της και να προχωρήσει σε αλλαγές. Η Audi έχει αναφέρει πως θα πράξει το ίδιο στο τέλος του 2023.

Ακόμα και τα δυναμόμετρα φέρονται να είναι εξαιρετικά παρωχημένα σε σχέση με εκείνα του ανταγωνισμού, με γερμανικά Μέσα να αναφέρουν πως η όλη εικόνα θυμίζει αρκετά εκείνη της BMW το 1999-2000, όταν εισήλθε στο σπορ, που τελικώς απέτυχε κι έφυγε από το σπορ, έχοντας κι αυτή με τη σειρά της εξαγοράσει τη Sauber.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *