Έρευνα της JD Power: Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν και νέα προβλήματα

Οι νέες τεχνολογίες που μπαίνουν στη ζωή μας μέσω της αυτοκίνησης, προκαλούν και νέα πρπβλήματα στα αυτοκίνητα σύμφωνα με έρευνα της JD Power.


Σύμφωνα με την αρχική μελέτη ποιότητας του 2023, διαπιστώνονται πολλά προβλήματα από την πολυπλοκότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούν την ασφάλεια στην οδήγηση.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων ποιότητας, ένα φαινόμενο που δεν έχει παρατηρηθεί στην 37χρονη ιστορία της», δήλωσε ο Φρανκ Χάνλεϊ, ανώτερος διευθυντής συγκριτικής αξιολόγησης αυτοκινήτων στην JD Power. 

«Τα σημερινά νέα οχήματα είναι πιο σύνθετα, προσφέροντας συναρπαστική τεχνολογία, αλλά δεν ικανοποιούν πάντα τους ιδιοκτήτες».

Η αρχική μελέτη ποιότητας του 2023 διαπίστωσε ότι τα προβλήματα σε ολόκληρη τη βιομηχανία ανά 100 οχήματα αυξήθηκαν αριθμητικά κατά 12 σε 192, μεσοσταθμικά. Αυτό ακολουθεί μια αύξηση 18 προβλημάτων ανά 100 οχήματα στην περυσινή μελέτη, μια αύξηση που αποδόθηκε εκείνη την εποχή στις συνεχιζόμενες δυσκολίες της εφοδιαστικής αλυσίδας που ταλαιπώρησαν τον κλάδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.


Η μελέτη επισήμανε τα αυξανόμενα προβλήματα με προηγμένα χαρακτηριστικά υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποιήσεις αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) και αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (Emergency Brake Assist), καθώς και εκτεταμένα προβλήματα με τις θέσεις επαγωγικής φόρτισης (Wireless Charging) που έχουν προσθέσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα smartphone των οδηγών.


Όμως, ενώ η έρευνα έδειξε ότι μέρος της φετινής αύξησης των προβλημάτων σχετίζεται με τις νέες τεχνολογίες, διαπίστωσε επίσης ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν προβλήματα με πράγματα που κάποτε θεωρούνταν βασικά, όπως πχ, τα χερούλια των θυρών. Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, ίσως επηρεασμένες από την Tesla, έχουν προσθέσει χειρολαβές θυρών υψηλής τεχνολογίας σε νέα μοντέλα, ένα «προβληματικό πεδίο», σύμφωνα με τη μελέτη, με τα ηλεκτρικά οχήματα να αποτελούν 7 από τις 10 χειρότερες κατατάξεις.

Οι ετήσιες αρχικές ταξινομήσεις ποιότητας της εταιρείας βασίζονται σε απαντήσεις έρευνας από αγοραστές νέων αυτοκινήτων ή μισθωτές οχημάτων μοντέλου τρέχοντος έτους που απαντούν κατά τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης τους.

Είναι μια μελέτη που παρακολουθείται ευρέως στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τα φετινά αποτελέσματα βασίστηκαν σε απαντήσεις από περισσότερους από 93.000 συμμετέχοντες.

Η εταιρεία διεξάγει ξεχωριστές έρευνες για να ταξινομήσει τις μάρκες με βάση τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία, την ελκυστικότητα των χαρακτηριστικών των νέων οχημάτων της και τις εμπειρίες αγορών των καταναλωτών σε όλες τις επωνυμίες.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *