Η οικογένεια των G της DAYTONA μέσα σε λίγο διάστημα κατάφερε να γίνει συνώνυμο του στιλ και της αξιοπιστίας. Τώρα, έρχεται να προστεθεί ένα ακόμη μέλος, η G200, η οποία προσφέρει τις ίδιες βασικές αρχές αλλά με περισσότερη δόση… μοτοσυκλέτας!
Ακολουθώντας πιστά την “αρχιτεκτονική” της οικογένειας, η G200 ξεχωρίζει με το σύγχρονο και ταυτόχρονα κλασσικό σχεδιασμό της, δίνοντας ουσιαστικά τον ορισμό των μοντέρνων café racer – scrambler. Οι γωνίες και οι πολυεπίπεδες επιφάνειες που καθορίζουν τη μορφή της μοτοσυκλέτας, προσδίδουν ένα φουτουριστικό δυναμισμό, προσφέροντας παράλληλα εξαιρετική εργονομία και μια σωστή θέση οδήγησης. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρων με διπλή εσωτερική αντιοξειδωτική βαφή και εσοχές ώστε να “κουμπώνουν” τα γόνατα του αναβάτη για τον απόλυτο έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, με το εμπρόσθιο προβολέα να ξεχωρίζει χάρη στο περιμετρικό “δαχτυλίδι” των DRL (φώτα ημέρας) και το αλουμινένιο μπαράκι με το ποιοτικό φινίρισμα που φέρει το λογότυπο του εργοστασίου.
Αλουμινένια είναι τα προστατευτικά των μανετών -ένα χαρακτηριστικό που κάνει την G200 να ξεχωρίζει στην κατηγορία- καθώς και οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη. Η εξάτμιση, με το φαλτσοκομμένο τελικό που βγαίνει χαμηλά και πίσω από τον κινητήρα, αποτελεί άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο του σχεδιασμού της μοτοσυκλέτας, όπως και το χυτό, αλουμινένιο, ασύμμετρο ψαλίδι σε σχήμα “τόξου”, το οποίο λόγω του ειδικού κράματος επιτυγχάνει μείωση του βάρους, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Επιπλέον, η ρετρό σχεδίαση της G200 προτάσσει και τη χρήση κλασικού κλειδιού, με τον κεντρικό διακόπτη να διαθέτει μαγνητικό πορτάκι για ασφάλεια από πιθανή κλοπή. Η ενιαία σέλα δημιουργεί δύο επίπεδα και παραπέμπει κι αυτή με τη σειρά της στο ρετρό στιλ, ενώ η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της, κάνει το αφρώδες της σέλας μαλακό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει.
Η G200 εξοπλίζεται με τον υψηλής τεχνολογίας κινητήρα των 198 κυβικών εκατοστών της ZONTES, ο οποίος είναι υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, με κιβώτιο έξι σχέσεων και ιπποδύναμη που αγγίζει τους 22 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 19 Nm. Η σχέση συμπίεσης είναι σχετικά υψηλή 12.5:1 προς όφελος των επιδόσεων, ενώ παράλληλα η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα στα 2,5L/100km (WMTC3) που σε συνδυασμό με τη μεγάλη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, μπορεί να προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 800 χιλιόμετρα!
O συμπλέκτης είναι μονόδρομος, κάνοντας τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ παράλληλα δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
Η LCD οθόνη σε παραλληλόγραμμη σχεδίαση της G200, διαθέτει ευανάγνωστες ενδείξεις, προβάλλοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως τη θερμοκρασία ψυκτικού, τη στάθμη καυσίμου, το στροφόμετρο, την ταχύτητα και την επιλεγμένη σχέση του κιβωτίου, στον αναβάτη του. Επιπλέον, προβάλλει την πίεση και τη θερμοκρασία των ελαστικών, χάρη στους αισθητήρες του συστήματος TPMS που διαθέτει η μοτοσυκλέτα. Οι διακόπτες στα χειριστήρια της G200 έχουν σύγχρονη, εργονομική σχεδίαση με υψηλά ποιοτικά στάνταρ, καθώς και οπίσθιο φωτισμό ο οποίος πέρα από την ιδιαίτερη εμφάνιση προσθέτει και πρακτικότητα σε νυχτερινές συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, η G200, διαθέτει δύο USB εξόδους QC3.0 για την ταχεία φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Κατά τη φόρτιση συσκευών κάθε θύρα μπορεί να φορτίσει με ισχύ 18W.
Φυσικά, από τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το δικάναλο σύστημα ABS, που φροντίζει για το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας κατά το φρενάρισμα. Το συγκεκριμένο σύστημα συνδυάζεται με ένα μεγάλο δισκόφρενο μπροστά 300mm με διπίστονη δαγκάνα και πίσω με ένα δισκόφρενο 230mm και έμβολο διαμέτρου 38mm, τα οποία προσφέρουν ισχυρότερη δύναμη και αίσθηση πέδησης.
Σε αντίστοιχα υψηλό επίπεδο είναι και οι αναρτήσεις, με το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά διαμέτρου 37mm και το μονό πίσω αμορτισέρ το οποίο διαθέτει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης. Η συνολική σχεδίαση είναι προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση και παράλληλα στη δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
Εξίσου εντυπωσιακής σχεδίασης είναι και οι τροχοί, κατασκευασμένοι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Τα ελαστικά παντός εδάφους, διευρύνουν το πεδίο δράσης και σε off road διαδρομές.