Στελέχη της Citroen επιβεβαίωσαν ότι το καινούργιο C5 Aircross θα παρουσιαστεί επίσημα εντός της επόμενης χρονιάς. Το μοντέλο είναι το κορυφαίο στην γκάμα της γαλλικής εταιρείας και τώρα διατίθεται τόσο στη SUV έκδοσή όσο και στην πιο κομψή crossover που είναι το C5 X.
Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar, η σχεδίαση του αμαξώματος της καινούργιας γενιάς τού C5 Aircross (σημ.: η δεύτερη κατά σειρά) θα έχει στοιχεία από το νέο C3, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι πιο τετράγωνο σε σχέση με αυτό που γνωρίζουμε.
Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Stellantis (στον οποίο ανήκει η Citroen).
Αυτή επιτρέπει τη δημιουργία αυτοκινήτων που διαθέτουν τόσο εξηλεκτρισμένο θερμικό κινητήρα όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Έτσι, το καινούργιο C5 Aircross θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Με δεδομένο ό,τι γνωρίζουμε ήδη από άλλα αντίστοιχα μοντέλα της Stellantis, το νέο ηλεκτροκίνητο C5 Aircross θα διατίθεται με μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 73 kWh ή 98 kWh, αντίστοιχα.
Ο Τιερί Κοσκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε στο βρετανικό μέσο ότι η Citroen είναι έτοιμη να κατασκευάσει τόσο αυτή την έκδοση του μοντέλου όσο και αυτές με εξηλεκτρισμένο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Συγκεκριμένα είπε: «Το σύστημα Plug-in hybrid μπορεί να είναι η απάντηση στις απαιτήσεις της αγοράς (για τα οχήματα αυτής της κατηγορίας). Όμως, το κόστος είναι διαφορετικό επειδή οι μπαταρίες του δεν είναι μικρές. Συνεπώς, το να τοποθετείς το συγκεκριμένο σύστημα σε μικρότερα αυτοκίνητα δεν έχει νόημα».
Τέλος, ο Κοσκάς αναφερόμενος στην απόφαση να διακοπεί η παραγωγή του C5 X στην καινούργια γενιά του μοντέλου, τόνισε: «Είναι η ναυαρχίδα μας αλλά οι πωλήσεις του είναι οριακές. Αυτό δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο, το οποίο είναι επιτυχημένο. Οφείλεται στο γεγονός ότι η κατηγορία του είναι απολύτως μικρή (ως ποσοστό πωλήσεων)».