Cadillac: Σχεδιάζει δυναμικό μπάσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά στον τομέα των premium οχημάτων

Η Cadillac έχει… ευρωπαϊκές φιλοδοξίες και σχεδιάζει δυναμικό μπάσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά για να πάρει σημαντικό μερίδιο στον τομέα των premium οχημάτων.
Μετά την παρουσίαση της Lyriq και το λανσάρισμά της αρχικά στη Γερμανία, η Cadillac αποφάσισε να ξεκινήσει μία σταδιακή επέκταση στην Ευρώπη.


Η θυγατρική της GM λάνσαρε το ηλεκτρικό της SUV και στην Ελβετία, με τις παραγγελίες να ανοίγουν τον περσινό Οκτώβρη, ενώ δεν άργησε να γίνει κάτι αντίστοιχο σε Σουηδία και Γαλλία.

Όπως αναφέρει ο διευθυντής της GM Ευρώπης, Jaclyn McQuaid, η Cadillac θέλει να ξεχωρίσει έναντι των γερμανικών premium αυτοκινήτων μέσω του τολμηρού ντιζάιν της Lyriq.

Το σημαντικότερο όμως χαρακτηριστικό πάνω στο οποίο στηρίζεται η αμερικανική εταιρεία είναι η τιμή. Η τετρακίνητη Lyriq πωλείται στη Γερμανία με 80.500 ευρώ, την ώρα που η Mercedes EQE 500 ξεκινάει από τις 99.841 ευρώ.

Η Cadillac αναφέρει πως ο βασικός εξοπλισμός της Lyriq περιλαμβάνει προχωρημένη υποβοήθηση οδηγού, δερμάτινα καθίσματα, ελαστικά υψηλής απόδοσης και άλλα χαρακτηριστικά που οι premium μάρκες τις οποίες θέλει η εταιρεία να ανταγωνιστεί, τα χρεώνουν εξτρά.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *