BMW R 12 2024: Όλα στο max

Ο κινητήρας των 1070cc είναι ουσιαστικά έχει ρυθμιστεί εκ νέου για περισσότερη ροπή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερη μέγιστη ισχύ της τάξης των 95 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή κιλών στις 6.000 σ.α.λ. Το R 12 έχει επίσης διαφορετικά modes οδήγησης – με μόνο δύο επιλογές, «Rock» και «Roll» με τον ίδιο τρόπο όπως το R18.


Κοινό είναι ουσιαστικά και το σωληνωτό, ατσάλινο πλάισιο, αλλά με πιο μακρυά τοποθετημένη την κεφαλή του τιμονιού, με αποτέλεσμα γωνία 29,3 μοιρών σε σύγκριση με τις 27,7 μοίρες του R12 nineT. Επιπλέον, το R12 έχει μικρότερη ανάρτηση εμπρός και πίσω, με μόλις 90 χιλιοστά διαδρομής σε σύγκριση με το R12 nineT ενώ διαφοροποιούνται και οι τροχοί, 19 και 16 ιντσών τύπου cruiser αντί των 17 ιντσών μπροστά και πίσω του roadster.

Επιπλέον, το R12 αποκτά το δικό του, κατά παραγγελία, 14-λίτρων ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο έχει σχεδιαστεί -λέει η BMW- ώστε να θυμίζει τα ρεζερβουάρ που χρησιμοποιούσε στη δεκαετία του 1970.

Αντίστοιχα, συναντάμε επίσης διαφορετικό σχεδιασμό σε σημεία όπως τους λασπωτήρες, τα όργανα, το πιο ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, ενώ διατίθεται και μια ολόκληρη σειρά custom αντικειμένων και αξεσουάρ.

Ο ερχομός του στις εκθέσεις αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2024, με τιμή από 15.400 ευρώ.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *