BMW i16: Γιατί δεν πήρε ποτέ το πράσινο φως της παραγωγής

Τον Ιούνιο του 2020 η BMW τερμάτισε την παραγωγή του i8, το οποίο ήταν ένα ιδιαίτερο plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο.


Η βαυαρική εταιρεία ποτέ δε μας σύστησε το διάδοχο του i8, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε δημιουργήθηκε ο αντικαταστάτης του. Την αποκάλυψη αυτή έκανε πρόσφατα ο επικεφαλής σχεδίασης της BMW,  Domagoj Dukec, ο οποίος δημοσιοποίησε στο Instagram, φωτογραφίες και σκίτσα, ενός άγνωστου μοντέλου, ονόματι i16.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το i16 θα μπορούσε να είναι ο δυνητικός διάδοχος του i8, αλλά τελικά δεν πήρε ποτέ το πράσινο φως της παραγωγής. Μάλιστα είχε ολοκληρωθεί τόσο η εξωτερική, όσο και η εσωτερική σχεδίαση του i16, σε λιγότερο από 12 μήνες. Η βασικότερη αιτία για την ακύρωση του i16 ήταν το ξέσπασμα της πανδημίας το 2020 που άλλαξε, όχι μόνο τις αποφάσεις της BMW, αλλά και ολόκληρο τον κόσμο.

Έμπνευση για τη σχεδίαση του i16 αντλήθηκε από την εμβληματική Μ1, αλλά και από το πιο σύγχρονο πρωτότυπο Vision M Next Concept του 2019. Το εμπρός τμήμα πάντως θυμίζει αρκετά το i8, με μακρύ και χαμηλό καπό που καταλήγει στη χαρακτηριστική μάσκα «νεφρών» της BMW.

Πορτοκαλί πινελιές υπάρχουν στις μπροστινές κάθετες εισαγωγές αέρα, χαμηλά στα πίσω φτερά και στους πίσω τροχούς. Οι πόρτες άνοιγαν προς τα επάνω όπως και στο i8. Στο πίσω τμήμα παρατηρούμε την τριπλή περσίδα στο παρμπρίζ, τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα και τα δυο εμβλήματα της BMW στα άκρα, όπως είχαν τοποθετηθεί κάποτε και στη M1.


Πάντως ο Domagoj Dukec δήλωσε με αφορμή το i16, «υπάρχει πάντα ένα νέο έργο που περιμένει στη γωνία».


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *