Νέο απόγονο θα αποκτήσει σύντομα η οικογένεια Defender, με το διευθύνων σύμβουλος της JLR, Adrian Mardell, να επιβεβαιώνει ότι το ηλεκτρικό «baby Defender» σχεδιάζεται για να κυκλοφορήσει το 2027.
Έτσι, μετά το 90, το 110 και το 130, η Defender – που εδώ και λίγο διάστημα αποτελεί αυτόνομη μάρκα της JRL μαζί με τις Range Rover, Discovery και Jaguar – θα επεκταθεί και στην κατηγορία των compact SUV, θα αποτελεί «αδελφό» μοντέλο της νέας γενιάς Range Rover Evoque, Velar και Discovery Sport, καθώς θα βασίζεται στη νέα, αποκλειστικά ηλεκτρική, πλατφόρμα EMA.
Θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες το 2027. Η επιβεβαίωση για την ειλημμένη απόφαση ήρθε στο πρόσφατο συνέδριο των επενδυτών της JLR από τον Mardell, ο οποίος τόνισε ότι «τα Range Rover, Defender και Discovery θα βασίζονται στη συγκεκριμένη πλατφόρμα».
Ο CEO της εταιρείας δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το ολοκαίνουριο τετρακίνητο μοντέλο, αλλά η πλατφόρμα EMA «επιβεβαιώνει» ότι το νέο ηλεκτρικό SUV θα είναι πολύ πιο συμπαγές, σε όλες του τις διαστάσεις, από το σημερινό θερμικό Defender «L633». Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο, θα μπορούσε να υιοθετήσει το όνομα Defender Sport.
Έτσι, εκτιμάται ότι το μήκος του θα είναι περίπου 4,6 μέτρα, με πλάτος 2,0 μέτρα και ύψος ίσως λιγότερο από 1,8 μέτρο.
Με την είσοδο στην αγορά των compact SUV, η Defender ευελπιστεί ότι θα επεκτείνει το πελατολόγιό της και θα μπορέσει να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά αυτοκινήτου, απευθυνόμενη και σε μεγαλύτερη γκάμα υποψήφιων αγοραστών.