Τουριστική περίοδος 9 μηνών στην Ελλάδα – Δ . Φραγκάκης: “Είναι μια συλλογική προσπάθεια η οποία έχει στηριχθεί από όλους”

12 Νοεμβρίου 2023, 10:05
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Καρπούς αποδίδει η στρατηγική της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και ήδη εφέτος υπάρχουν απτά αποτελέσματα, όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σημειώνοντας ότι ο ελληνικός οργανισμός τουρισμού έχει πάντα ως κεντρικό πυλώνα των πρωτοβουλιών του την επέκταση της σεζόν. Εστιάζοντας στην φετινή τουριστική περίοδο, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε, ότι εφέτος έχουμε τα πρώτα απτά αποτελέσματα καθώς η σεζόν ξεκίνησε πολύ νωρίς, στις αρχές Μαρτίου, ενώ ακόμα και μέχρι τα μέσα του Νοεμβρίου αρκετοί προορισμοί φιλοξενούν επισκέπτες.

Την ίδια στιγμή, η ζήτηση για την Αθήνα, εξηγεί ο κ. Φραγκάκης, είναι σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα όλο το χειμώνα με αυξημένες πτήσεις από αρκετές εταιρίες. Μάλιστα ίδια εικόνα δίνουν στον ΕΟΤ οι αεροπορικές και οι tour operators για το 2024 κατά την διάρκεια των επαφών που είχε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ στη έκθεση WTM στο Λονδίνο.


“Η επιμήκυνση είναι μια συλλογική προσπάθεια η οποία έχει στηριχθεί από όλους: επαγγελματίες της αγοράς, τοπικές κοινωνίες, οργανισμούς τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη το 2022 για παροχή κινήτρων στο εξωτερικό με σκοπό την επιμήκυνση της σεζόν, την οποία ανέλαβε να υλοποιήσει ο ΕΟΤ, λειτούργησε εξαιρετικά θετικά. “Oι καρποί αυτής της πρωτοβουλίας είναι αυτοί που απολαμβάνει σήμερα ο ελληνικός τουρισμός”, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Φραγκάκης.

Με το βλέμμα στραμμένο στην χρονιά του 2024 ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε ότι στο πλαίσιο της WTM είχε σειρά επαφών με παράγοντες της διεθνούς αγοράς με αιχμή του δόρατος την επιμήκυνση και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε εξίσου καλές επιδόσεις κ σε αυτόν το τομέα, όπως τόνισε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η Όλγα Κεφαλογιάννη συμμετείχε στο 7ο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού

Η εφαρμογή της στρατηγικής για την τουριστική προβολή της χώρας

Όλγα Κεφαλογιάννη: Ισχυρό ανταγωνιστικό στοιχείο του ελληνικού τουρισμού το ανθρώπινο δυναμικό

Το ανθρώπινο δυναμικό, οι εργαζόμενοι, είναι το ισχυρό ανταγωνιστικό στοιχείο

Bluegr Hotels & Resorts: Διάκριση στα EFQM Global Awards

Η Bluegr Hotels & Resorts τιμήθηκε με την κορυφαία διάκριση

ΕΟΤ: Δράση για την προβολή της ηπειρωτικής Ελλάδας στη Δανία

Η προβολή της ηπειρωτικής Ελλάδας και η εξερεύνησή της με

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Η Ελλάδα πρωτοπορεί στη βιώσιμη αεροπορική ανάπτυξη» – Ολοκληρώθηκε το “Route 25” του ΔΑΑ

«Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει αποδείξει διαχρονικά ότι η βιωσιμότητα