PepsiCo: Ο Konstantin Merkviladze νέος γενικός Διευθυντής για την Ελλάδα και την Κύπρο 

23 Δεκεμβρίου 2025, 23:10
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Η PepsiCo ανακοίνωσε την τοποθέτηση του Konstantin Merkviladze στη θέση του Γενικού Διευθυντή για την Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίες πλέον εντάσσονται στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Βαλτικής (SEEB). Η περιοχή SEEB περιλαμβάνει 16 αγορές και έχει έδρα τα περιφερειακά γραφεία της εταιρείας στο Βελιγράδι της Σερβίας.

Ο κ. Merkviladze διαδέχεται την Inga Dengel, η οποία αποχωρεί από την εταιρεία, για να ακολουθήσει νέες επαγγελματικές ευκαιρίες.

Ο Konstantin Merkviladze διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίαςσε ηγετικούς ρόλους στους κλάδους λιανικής και FMCG, με σημαντική πορεία στους τομείς του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Προερχόμενος από τη Γεωργία, έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής της PepsiCo στον Καύκασο (Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν, Αρμενία), όπου με  την ομάδα του πέτυχαν σταθερή αύξηση εσόδων – ιδιαίτερα στην κατηγορία των σνακ – και επιτυχημένη αναστροφή της κερδοφορίας του χαρτοφυλακίου γαλακτοκομικών. Στις αρχές του 2024 μετακινήθηκε στηΣερβία, αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση της περιοχής Νότιας-Κεντρικής Ευρώπης και Βαλτικής (SCEB).

Με αφορμή τον νέο του ρόλο, ο Konstantin Merkviladze δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που αναλαμβάνω αυτή τη θέση και ανυπομονώ να συνεργαστώ με τις ταλαντούχες, έμπειρες και πολυσυλλεκτικές ομάδες της PepsiCo στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Βαλτική. Στην Ελλάδα και την Κύπρο διαθέτουμε δυνατές ομάδες με βαθιά γνώση της αγοράς και των αναγκών των καταναλωτών. Πιστεύω απόλυτα στην κοινή μας δυναμική και είμαι βέβαιος ότι μαζί θα συνεχίσουμε να προωθούμε την καινοτομία, να επιταχύνουμε ανάπτυξη και να παραμένουμε κοντά στις κοινότητές μας».

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο Konstantin Merkviladze θα εποπτεύει τις δραστηριότητες της PepsiCo στον τομέα των σνακ και των ποτών σε μια ευρεία περιοχή αγορών, με την υποστήριξη μιας ομάδας που αριθμεί περισσότερους από 2.000 υπαλλήλους. Με οδηγό τη φιλοδοξία της PepsiCoνα καταστεί ο κορυφαίος ηγέτης στην αγορά έτοιμων τροφίμων και ποτών, θα επικεντρωθεί στην προώθηση της στρατηγικής ανάπτυξης και στην ενσωμάτωση μιας κουλτούρας προαγωγής ταλέντων, διασφαλίζοντας τη βιώσιμη πορεία ανάπτυξης της εταιρείας, με κεντρικό σύνθημα το«Winning with PepsiCo Positive, always, everywhere».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΚΕΒΕ: Δημοσίευση έκθεσης βιώσιμης ανάπτυξης

Η Κεραμουργία Βορείου Ελλάδος (ΚΕΒΕ) δημοσίευσε τη δεύτερη έκθεση βιώσιμης

Οι 3 ελληνικές υποψηφιότητες που διακρίθηκαν στα «2025 WITSA Global Awards» και τιμήθηκαν από τον ΣΕΠΕ

Τις 3 ελληνικές υποψηφιότητες που διακρίθηκαν στα “2025 WITSA Global

Με άνοιγμα σε νέες αγορές αντιδρά η ΚΕΝΟΤΟΜ στην άνοδο των κινεζικών εταιριών ηλεκτρικών οχημάτων

Σε νέες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία, όπου

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Έργο για την προστασία του νερού στην περιοχή του Αιγίου

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και ο Δήμος Αιγιαλείας ανακοίνωσαν ένα

THEON: Πρόβλεψη για έσοδα 435–445 εκατ. ευρώ το 2025

Βέβαιη ότι θα πετύχει την πρόβλεψη για έσοδα 435-445 εκατ.