Νερά Κρήτης: Ενίσχυση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2024

2 Δεκεμβρίου 2025, 22:20
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

Με σημαντική άνοδο σε όλους τους οικονομικούς δείκτες ολοκληρώθηκε η χρήση του 2024 για την εταιρεία Νερά Κρήτης. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 14,59% και ανήλθε στα 32,34 εκατ. ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 46,38% από 41,13% το 2023. Η βελτίωση αυτή οφείλεται στις στοχευμένες επενδύσεις της περιόδου 2022-2024, που μείωσαν σημαντικά το κόστος παραγωγής, ιδιαίτερα σε πρώτες ύλες και ενέργεια.

Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 29,24% (+ 3,39 εκατ. ευρώ), τα EBITDA ενισχύθηκαν κατά 29,95% στα 6,20 εκατ.  ευρώ (19,18% επί των πωλήσεων) και τα καθαρά κέρδη μετά φόρων παρουσίασαν άνοδο 108,44%, αυξημένα κατά 1,48 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2023.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, το 2024 αποτέλεσε ορόσημο για τις ενεργειακές και παραγωγικές υποδομές της εταιρείας. Με την εγκατάσταση Net Metering 2,6MW στη μονάδα πλαστικών στο Ύπατο Θήβας, η εταιρεία Νερά Κρήτης διαθέτει πλέον φωτοβολταϊκά ισχύος 5MW σε στέγες 32.000 τ.μ., καθιστώντας την τον μεγαλύτερο χρήστη παραγωγής και συμψηφισμού ενέργειας στη βιομηχανία εμφιάλωσης στην Ελλάδα. Η επένδυση ενισχύει ταυτόχρονα την ενεργειακή αυτονομία και μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Παράλληλα, το εργοστάσιο στην Αξιούπολη Κιλκίς (brand«Πάικο») πιστοποιήθηκε ως το πρώτο carbon-neutral. εργοστάσιο εμφιάλωσης στην Ελλάδα, ενώ στο Βαρύπετρο Χανίων ολοκληρώθηκαν έργα παραγωγικής αναβάθμισης με νέα υπερσύγχρονη γραμμή εμφιάλωσης. Μέσα στο 2025 ολοκληρώνεται και η εγκατάσταση δεύτερης γραμμής παραγωγής Preform και νέας γραμμής παραγωγής πωμάτων στο Ύπατο Βοιωτίας, ενισχύοντας περαιτέρω την παραγωγική δυναμικότητα και τον κάθετο έλεγχο κόστους.

 Η καινοτομία παραμένει βασικός πυλώνας της στρατηγικής της εταιρείας. Το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης, με την καθοδήγηση του Τμήματος Marketing, ανέπτυξε και λάνσαρε, υπό το brand «Θέρισο», τις πιο ελαφριές πλαστικές φιάλες στην ελληνική αγορά (0,33l, 0,5l και 1,5l), μειώνοντας την κατανάλωση πλαστικού και το κόστος παραγωγής. Στο Α’ τρίμηνο του 2026 αναμένεται το λανσάρισμα της πρώτης παγκοσμίως χάρτινης συσκευασίας νερού 6×1,5lt που αντικαθιστά πλήρως την πλαστική συρρίκνωση, με εξασφαλισμένη αποκλειστικότητα εξοπλισμού για δύο έτη.

Με τρία πλέον ισχυρά brands – «Θέρισο» Νερά Κρήτης, «Πάικο» Νερά Μακεδονίας και «Υδρία» Νερό Λουτρακίου – η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της στην εγχώρια αγορά και αναπτύσσει τις διεθνείς της δραστηριότητες.  Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιήθηκε στοχευμένη αναβάθμιση του Τμήματος Marketing & Πωλήσεων, με νέα οργανωτική δομή, ενίσχυση ανθρώπινου δυναμικού και υιοθέτηση εξελιγμένων αναλυτικών εργαλείων. Η ενίσχυση αυτή αποτελεί ακόμη ένα δείγμα της δυναμικής πορείας της εταιρείας, επιτρέποντας την αποτελεσματική υποστήριξη των δικτύων supermarkets, των εξαγωγών και της συνολικής στρατηγικής ανάπτυξης των brands.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρώτο Business Day σε συνεργασία με τη Randstad

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ πραγματοποίησε με επιτυχία το πρώτο Business Day,

Brain Regain: Διαχρονικά και με συνέπεια στην πρώτη γραμμή του επαναπατρισμού ταλέντων η Alpha Bank

Η τράπεζα συμμετέχει στην εκδήλωση του «Rebrain Greece» στη Νέα

Health4Crew: Η ελληνική startup που φιλοδοξεί να αλλάξει την υγεία στη θάλασσα

Σε ένα κλάδο, την ναυτιλία, που δεν σταματά ποτέ, η

Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ενέκρινε την έκδοση ομολογιακού της Aktor

ην έγκριση του περιεχομένου του ενημερωτικού δελτίου της ΑΚTOR για

Ε. Μυτιληναίος: Η τεχνολογία μεταμορφώνει την ενέργεια και τη βιομηχανία και καθορίζει τη στρατηγική της METLEN

Η τεχνολογία αποτελεί πλέον τον βασικό μοχλό μετασχηματισμού της επιχειρηματικότητας