Mazda: Ετοιμάζει με κάθε μυστικότητα τα νέα MX-5 και RX-7

4 Αυγούστου 2025, 15:00
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Η Mazda ετοιμάζει κάτω από καθεστώς μυστικότητας τα νέα MX-5 και RX-7

Βάσει όσων έχουν γίνει γνωστά, το καινούργιο μοντέλο θα προέλθει από το πρωτότυπο Iconic SP που παρουσιάστηκε το 2023. Σύμφωνα με πληροφορίες στον διεθνή Τύπο έχουν αρχίσει ήδη να το εξελίσσουν.

Αυτό θα έχει περιστροφικό κινητήρα ο οποίος θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα για να πληροί τη νόρμα προστασίας του περιβάλλοντος.

Ωστόσο, ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί εάν αυτός θα κινεί το αυτοκίνητο ή εάν θα έχει τον ρόλο του range extender. Φυσικά, στη δεύτερη περίπτωση, σημαίνει ότι το νέο R-7 θα είναι ηλεκτροκίνητο και ο Wankel κινητήρας απλώς θα επιτρέπει να συνεχίζει την πορεία του, φορτίζοντας την μπαταρία.

Το πρωτότυπο Iconic SP ήταν ηλεκτροκίνητο και διέθετε τέτοιο υβριδικό σύστημα, με την απόδοσή του να φτάνει τους 370 ίππους.

 
Ο Ριουίτσι Ουμέσιτα, Διευθυντής Τεχνολογίας της Mazda, δήλωσε ότι το καινούργιο μοντέλο θα είναι ένας άξιος διάδοχος του RX-7. Ωστόσο ήταν επιφυλακτικός να επιβεβαιώσει εάν τελικά αυτό θα ονομαστεί έτσι ή θα πρόκειται για το RX-9. Επίσης, αρνήθηκε να πει εάν η εταιρεία α αναβιώσει και την έκδοση «Cosmo» στο νέο σπορ όχημα.

Εκτός από τον διάδοχο του RX-7 στη Mazda καταστρώνουν τα σχέδιά τους και για το καινούργιο MX-5. Η παρούσα γενιά του ξεχωριστού roadster παρουσιάστηκε το 2014 και θα είναι κοντά μας για κάποια χρόνια ακόμα.

Κι αυτό επειδή το νέο μοντέλο δεν αναμένεται πριν από το 2027. Ο Μασάσι Νακαγιάμα, επικεφαλής Σχεδιασμού της εταιρείας, δήλωσε πρόσφατα στο περιοδικό Motor Trend ότι η καινούργια γενιά του MX-5 θα διατηρήσει τον βασικό χαρακτήρα της, δηλαδή τις μικρές διαστάσεις, το χαμηλό βάρος και τη σχετικά προσιτή τιμή.

Ωστόσο, η εμφάνισή του θα αλλάξει συγκριτικά με αυτή που το γνωρίζουμε. Όπως είπε, το νέο μοντέλο θα αντλεί έμπνευση από τη σχεδιαστική γλώσσα του πρωτότυπου Iconic SP, αλλά θα είναι προσαρμοσμένη σε μικρότερες αναλογίες.

Το καινούργιο MX-5 θα διατηρήσει ακέραια τη φιλοσοφία του, δηλαδή θα είναι ένα αποτελεσματικό διθέσιο roadster, με τετρακύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης και την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Kumho: Στο Opole της Πολωνίας το νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της εταιρείας

Την πόλη Opole της Πολωνίας επέλεξε η Kumho για να

Νέο κινητήρα V6 TDI θα έχουν κάτω από τα καπό τα Audi Q5 και A6

Η Audi ενισχύει τη γκάμα κινητήρων των Audi Q5 και

Στρατηγική συνεργασία Ford και Renault Group

Η Ford και το Renault ανακοίνωσαν μια ιστορική στρατηγική συνεργασία

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία περιμένει τις αποφάσεις της ΕΕ για τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για μετά το 2035

Η αναθεώρηση της απαγόρευσης πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης που θα

Τα plug-in hybrid μοντέλα της Volkswagen

Η τεχνολογία eHybrid της Volkswagen εξασφαλίζει υψηλότερες ηλεκτρικές αυτονομίες που