Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η KTM ανάγκασαν την εταιρεία να αποφασίσει να ρίξει τους τίτλους τέλους στo supercar της X-Bow και να αφοσιωθεί αποκλειστικά στις μοτοσικλέτες.
Η KTM κλυδωνίστηκε από οικονομικά προβλήματα τον τελευταίο χρόνο. Στις 29 Νομεβρίου 2024 υπέβαλε αίτηση για δικαστική αναδιάρθρωση η οποία έγινε δεκτή και με μεγάλο αρωγό την Bajaj και έτσι απέφυγε την χρεωκοπία αποφεύχθηκε. Έτσι η KTM αποφάσισε να κόψει τις… περιττές δαπάνες όπως την κατασκευσή του X-Bow.
Η εταιρεία θα ρίξει το βάρος αποκλειστικά στις μοτοσικλέτες. Μάλιστα επανεκκίνησε την παραγωγή μοτοσικλετών στο εργοστάσιο του Mattighofen.
Έτσι το X-Bow αποτελεί παρελθόν. Το supercar της εταιρείας πάντως, έφερνε μόνο… χρέη στην KTM, καθώς οι πωλήσεις του ήταν απογοητευτικές.
Πέρυσι, μόλις 36 μονάδες παραδόθηκαν σε πελάτες, μία επίδοση που σε καμία περίπτωση δεν αρκεί για να συνεχίσει η εταιρεία την κοστοβόρα παραγωγή του. Κάτι το οποίο τόνισε πρόσφατα ο νέος CEO της εταιρείας, Γκότφριντ Νοϊμάιστερ.
«Η αναδιάρθρωση έχει να κάνει με επικέντρωση και απλότητα. Το πιο άμεσο βήμα στην πορεία αναδιάρθρωσης είναι να αποχωριστούμε το τμήμα ποδηλάτων. Αυτό θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.», είπε αρχικά, προσθέτοντας για το X-Bow:
«Βρισκόμαστε σε προχωρημένες συζητήσεις για την πώληση του πρότζεκτ X-Bow. Πέρυσι πουλήσαμε 36 αυτοκίνητα. Πρόκειται για ένα φανταστικό πρότζεκτ, αποδείξαμε τις δυνατότητές μας και διαθέτουμε έναν από τους κορυφαίους μηχανικούς παγκοσμίως. Όμως το πρότζεκτ αυτό δεν μας βοηθά να πουλήσουμε μοτοσικλέτες», δήλωσε κλείνοντας.


