Η Stellantis διακόπτει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου

17 Ιουλίου 2025, 17:00
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Καθώς η αγορά υδρογόνου δεν παρουσιάζει προοπτικές ανάπτυξης μεσοπρόθεσμα, η Stellantis αποφάσισε να διακόψει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Ολοκληρώνεται η μαζική παραγωγή των βαν Pro One με κινητήρα υδρογόνου στο Hordain της Γαλλίας και στο Gliwice της Πολωνίας. Η Stellantis συζητά εναλλακτικές λύσεις για το Symbio με τους συνεργάτες της.

Η Stellantis ανακοίνωσε σήμερα την απόφασή της να διακόψει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας υποδομών ανεφοδιασμού με υδρογόνο, των υψηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων και της ανάγκης για ισχυρότερα κίνητρα αγοράς από τους καταναλωτές, η εταιρεία δεν προβλέπει την υιοθέτηση ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο πριν από το τέλος της δεκαετίας.

Ως αποτέλεσμα, η Stellantis δεν θα λανσάρει πλέον τη νέα της σειρά οχημάτων Pro One με υδρογόνο φέτος. Η σειριακή παραγωγή είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι στο Hordain της Γαλλίας (μεσαίου μεγέθους βαν) και στο Gliwice της Πολωνίας (μεγάλα βαν).

«Σε ένα πλαίσιο όπου η εταιρεία κινητοποιείται για να ανταποκριθεί στους απαιτητικούς κανονισμούς CO₂ στην Ευρώπη, η Stellantis αποφάσισε να διακόψει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου», εξηγεί ο Jean-Philippe Imparato, διευθύνων σύμβουλος για την Ευρώπη. «Η αγορά υδρογόνου παραμένει ένα εξειδικευμένο τμήμα, χωρίς προοπτικές μεσοπρόθεσμης οικονομικής βιωσιμότητας. Πρέπει να κάνουμε σαφείς και υπεύθυνες επιλογές για να διασφαλίσουμε την ανταγωνιστικότητά μας και να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας με την επιθετική μας πορεία στα ηλεκτρικά και υβριδικά επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα».

Αυτή η απόφαση δεν θα επηρεάσει το προσωπικό στις εγκαταστάσεις παραγωγής της Stellantis. Οι δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζονται με την τεχνολογία υδρογόνου θα ανακατευθυνθούν σε άλλα έργα.

Η τρέχουσα κατάσταση του τομέα υδρογόνου παρουσιάζει επίσης οικονομικές προκλήσεις για διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη. Σε αυτό το πλαίσιο, η Stellantis έχει ξεκινήσει συζητήσεις με τους μετόχους της Symbio για την αξιολόγηση των τρεχουσών συνεπειών στην αγορά και τη διαφύλαξη των συμφερόντων της Symbio, σύμφωνα με τις αντίστοιχες υποχρεώσεις τους.

Η Stellantis έχει μεγάλο χαρτοφυλάκιο μαρκών, το οποίο περιλαμβάνει τις Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep , Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall, Free2move και Leasys.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Kumho: Στο Opole της Πολωνίας το νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της εταιρείας

Την πόλη Opole της Πολωνίας επέλεξε η Kumho για να

Νέο κινητήρα V6 TDI θα έχουν κάτω από τα καπό τα Audi Q5 και A6

Η Audi ενισχύει τη γκάμα κινητήρων των Audi Q5 και

Στρατηγική συνεργασία Ford και Renault Group

Η Ford και το Renault ανακοίνωσαν μια ιστορική στρατηγική συνεργασία

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία περιμένει τις αποφάσεις της ΕΕ για τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για μετά το 2035

Η αναθεώρηση της απαγόρευσης πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης που θα

Τα plug-in hybrid μοντέλα της Volkswagen

Η τεχνολογία eHybrid της Volkswagen εξασφαλίζει υψηλότερες ηλεκτρικές αυτονομίες που