Η Piaggio έβαλε το Porter NPE στην πρίζα. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά, επαγγελματικά οχήματα, το Piaggio Porter NPE έγινε πλήρως ηλεκτρικό.
Το νέο πλήρως ηλεκτρικό Porter προσφέρεται σε παραλλαγές σταθερής πλατφόρμας, ανατρεπόμενης πλατφόρμας και ανατρεπόμενης πλατφόρμας με εκτεταμένα πλευρικά πάνελ.
Οι νέες εκδόσεις του Porter NPE της Piaggio διαθέτουν δομή από γαλβανισμένο χάλυβα υψηλής αντοχής με ηλεκτροστατική βαφή και πλευρικά πάνελ αλουμινίου που ανοίγουν σε τρεις πλευρές, ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ανατροπής, εκτεταμένα πλευρικά πάνελ ύψους 60 εκ. σε σχήμα πλέγματος (στην έκδοση που τα διαθέτει), μεγάλο ωφέλιμο φορτίο (880 κιλά στη σταθερή πλατφόρμα, 790 κιλά στην ανατρεπόμενη και 730 κιλά στην ανατρεπόμενη πλατφόρμα με εκτεταμένα πλευρικά πάνελ).
Οι καρότσες φόρτωσης έχουν μήκος έως 2,8μ. και εσωτερικού πλάτους 1,62μ. και το ύψος δαπέδου φόρτωσης είναι έως 85 εκ..
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αποδίδει μέγιστη ισχύ 150 kW και 342 Nm ροπής στον πίσω άξονα, βγάζοντας τελική ταχύτητα στα 90 χλμ./ώρα και αυτονομία έως 250 χλμ. σε αστικό κύκλο, από μπαταρία 42 kWh, 350 V LFP. Έχει εγγύηση 8 έτη ή 160.000 χλμ.
Καταλήγοντας, διαθέτει σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού: Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (AEB), Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ELKS), Έξυπνη Υποβοήθηση Ταχύτητας (ISA), Προειδοποίηση Σύγκρουσης Στάθμευσης (PCW), Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS), Σύστημα Ακουστικής Ειδοποίησης Οχήματος (AVAS), και Μηχανικό Σύστημα Ακινητοποίησης (EPL).
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, επίσης: Ηλεκτρονικό Φρένο Στάθμευσης (EPB), Ηλεκτρονικό Έλεγχο Ευστάθειας (ESC), Μετριασμό Κλίσης Ρυμουλκούμενου (TSM), Υδραυλική Υποβοήθηση Φρένων (HBA), Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS), Προστασία κατά της Ανατροπής (ARP), και E-Call (αυτόματη ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος, EU).
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα