Η Chery παρουσίασε έναν νέο βενζινοκινητήρα, ο οποίος είναι ο αποδοτικότερος όλων αναφορικά με τη θερμική απόδοσή του. Σύμφωνα με την Chery, ο νέος βενζινοκινητήρας της έχει θερμοδυναμική απόδοση 48%.
Όπως ανακοίνωσαν τα στελέχη της Chery για να το επιτύχουν αυτό εφάρμοσαν μια σειρά καινοτομιών οι οποίες φαντάζουν «ασυνήθιστες» ως τώρα.
Παράδειγμα η εξαιρετικά υψηλή σχέσης συμπίεσης 26,0:1, η επανακυκλοφορία καυσαερίων σε ποσοστό έως 35%, η επίστρωση των θαλάμων καύσης με προηγμένη θερμική επεξεργασία για τη μείωση των τριβών και της αναπτυσσόμενης θερμοκρασίας σε αυτούς, όπως και η πιο αποδοτική λειτουργία του θερμοδυναμικού κύκλου «Miller», στον καινούργιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα.
Η ποσοστιαία θερμοδυναμική απόδοση 48% εξισώνεται με την αντίστοιχη εντός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα. Σύμφωνα με την Chery, κάθε επιπλέον προστιθέμενη ποσοστιαία μονάδα στη θερμική απόδοση αντιστοιχεί σε κατά περίπου 2,5% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλότερη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
Η τεχνολογία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της αρχιτεκτονικής τη οποία στην κινεζική εταιρεία ονομάζουν «Super Hybrid».
Η Chery διαθέτει ήδη βενζινοκινητήρες, όπως ο 1.5 TDGI, οι οποίοι έχουν θερμική απόδοση που φτάνει το 44,5%, όταν η συνήθης τιμή είναι πλησίον του 40% ή την ξεπερνά ελάχιστα.
Ωστόσο, το εντυπωσιακό ποσοστό 48% έχει επιτευχθεί σε επίπεδο δοκιμών και σε μοντέλο κινητήρα προπαραγωγής. Η μεταφορά της τεχνολογίας σε βιομηχανική κλίμακα είναι δύσκολη, καθώς απαιτεί υψηλό κόστος επένδυσης, αλλαγή πολλών σταδίων στην παραγωγή των μοτέρ, τη χρήση νέων ακριβότερων υλικών και πιο σύνθετη τεχνολογία.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

