Θεσσαλονίκη: Ενιαίο θα είναι το εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης, ξεκαθάρισε ο Νίκος Ταχιάος

29 Σεπτεμβρίου 2024, 12:50
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Ενιαίο θα είναι το εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης, ενώ ό,τι εκδίδεται στα λεωφορεία θα παρέχει πρόσβαση στο μετρό ανοίγοντας τις πύλες, και ό,τι εκδίδεται στο μετρό θα επιτρέπει την επιβίβαση στο λεωφορείο. Τα παραπάνω αναφέρει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα γνωστοποιεί ότι «τιμές και εκπτωτικά, θα ανακοινωθούν από τον τομέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Στη σχετική ανάρτησή του, ο κ. Ταχιάος σημειώνει ότι βρέθηκε στον «χώρο του testing των συσκευών και του συστήματος εισιτηρίου του μετρό Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, σε ένα διάλειμμα μίας διαδικασίας που κρατά δέκα ημέρες». Παράλληλα αναφέρει ότι μόλις πιστοποιηθεί η λειτουργικότητα του software και η ανταπόκριση του εξοπλισμού, αυτό θα φορτωθεί σε όλες τις πύλες που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στους σταθμούς.

Εξηγώντας τη διαδικασία δηλώνει: «Σε πρώτη φάση, θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να «τυπώνεται» ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται, είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του».

Αναφέρεται ακόμη στο ενσωματωμένο κύκλωμα με το τσιπάκι του χάρτινου εισιτηρίου και στον τρόπο με τον οποίο ενεργοποιούνται οι διαδικασίες διέλευσης και αποτροπής της εισιτηριοδιαφυγής στις πύλες του μετρό.

«Το σύστημα αυτό, που τοποθέτησε για λογαριασμό του αναδόχου κατασκευής του μετρό, η αμερικανική Conduent, μαζί με τα κλειδιά ασφαλείας του που απαγορεύουν την χρήση πλαστών εισιτηρίων, θα παραδοθεί προς χρήση στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο οποίος αναλαμβάνει να το ‘τρέχει’ σε διαλειτουργικότητα με το αντίστοιχα που εγκαθίσταται στα λεωφορεία. Στα εισιτήρια και τις αποδείξεις, τόσο του μετρό, όσο και των λεωφορείων, θα βρίσκει κανείς το logo του και το ΑΦΜ του ΟΣΕΘ. Όσο για τα παλιά χάρτινα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, αυτά στο μετρό είναι άχρηστα» προσθέτει.

Διευκρινίζει, τέλος, ότι ο ίδιος έχει στα χέρια του μία από τις πρώτες προσωποποιημένες κάρτες, αλλά αυτή είναι λειτουργική μόνο για το testing, καθώς τα κλειδιά ασφαλείας δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί και έτσι η κάρτα του είναι «ορφανή».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κ. Μητσοτάκης: Ενίσχυση εργαζομένων στην επαρχία με επιστροφή δυο ενοικίων – Περιορισμοί στο AirBnb, επιδότηση 90% για ανακαινίσεις

Στην ομιλία του για τον προϋπολογισμό στη Βουλή, ο πρωθυπουργός

Νίκος Ανδρουλάκης στη Βουλή: Η Ελλάδα έχει ανάγκη από πολιτική αλλαγή

Αυστηρή κριτική και έντονες επικρίσεις για το σύνολο της κυβερνητικής

Κωστής Χατζηδάκης: Επιστροφή ΕΦΚ αγροτικού πετρελαίου στην αντλία, φθηνότερο ρεύμα, επιπλέον πόροι 160 εκατ. σε κτηνοτρόφους και αγρότες

Ο Κωστής Χατζηδάκης προανήγγειλε μιλώντας από το βήμα της Βουλής

Δημήτρης Κουτσούμπας: Ο αντιλαϊκός προϋπολογισμός απορρίπτεται

«Ενώνουμε τη φωνή μας με τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους, τους

Σωκράτης Φάμελλος: Κοινωνικά άδικος και αντιαναπτυξιακός ο προϋπολογισμός – Η χώρα έχει ανάγκη από αλλαγή κυβέρνησης

Σκληρή και εφ’ όλης της ύλης επίθεση στην κυβέρνηση και