Θ. Κοντογεώργης: Υποχρέωσή μας, να βάλουμε ανάχωμα στον λαϊκισμό

11 Απριλίου 2025, 11:05
Χρόνος ανάγνωσης 7 λεπτά

Η σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών και οι δημοσκοπήσεις της τρέχουσας περιόδου ήταν τα δύο θέματα που απασχόλησαν τη συνέντευξη του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, Θανάση Κοντογεώργη, στο «Real FM».


Ξεκινώντας από το δεύτερο, «αξιολογούμε σοβαρά τις δημοσκοπήσεις, δεν τις απορρίπτουμε ούτε τις αμφισβητούμε, ούτε απορρίπτουμε κανέναν πολίτη που κάνει άλλη επιλογή, ακόμη και αν είναι στο άκρο του πολιτικού φάσματος», ήταν η εισαγωγική τοποθέτηση του υφυπουργού, ο οποίος αναφέρθηκε ακροθιγώς στα ποσοτικά στοιχεία των μετρήσεων – «φαίνεται σταθεροποίηση της Νέας Δημοκρατίας και (υπάρχει) διαφορά από τα υπόλοιπα κόμματα» – κυρίως, όμως, εστίασε στα ποιοτικά χαρακτηριστικά: «Αυτό που προσδιορίζει τη δική μας δουλειά και προσπάθεια για τη συνέχεια είναι τα ποιοτικά στοιχεία», είπε, μέσω των οποίων αναδεικνύονται και οι τομείς, στους οποίους οι πολίτες αισθάνονται μεγαλύτερη ανασφάλεια, συμπλήρωσε.

Αναγνωρίζοντας ότι ένα μέρος των συμπολιτών μας απορρίπτει συνολικώς το πολιτικό σύστημα, αντέτεινε ότι «εμείς να κάνουμε τη δουλειά μας με θεσμικότητα και σοβαρότητα». «Υποχρέωσή μας (είναι) να βάλουμε ανάχωμα στο λαϊκισμό», τόνισε. Εν τέλει, «εμείς πρέπει να εξηγήσουμε τι κάνουμε με απλό και λαϊκό τρόπο, αλλά όχι λαϊκισμούς», σημείωσε ο Θ. Κοντογεώργης και προσέθεσε: «Όποιος προσπαθεί με βάση τις δημοσκοπήσεις να κάνει προβολές για το μέλλον, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι εξαιρετικά ρευστό».

Όμως, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ είπε ότι «παρά τη δικαιολογημένη κριτική που μπορεί να υπάρχει σε πολλούς τομείς, (οι πολίτες) βλέπουν στον πρωθυπουργό, στην κυβέρνηση, ότι είναι η μόνη πολιτική δύναμη που μπορεί να δώσει σταθερότητα στη χώρα». Και, κάποιοι – συνέχισε – προσπάθησαν να εργαλειοποιήσουν το αίτημα για απόδοση δικαιοσύνης, άλλοι επιτυχώς, όπως η κ. Κωνσταντοπούλου, άλλα κόμματα, αντιθέτως, βγαίνουν ζημιωμένα.

Ωστόσο, «η κατηγορία περί συγκάλυψης αποσυντίθεται», σημείωσε, ενώ για το πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) δήλωσε: «Υπήρξε μια συναποδοχή από όλους, και τους παράγοντες της δίκης και τους συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών, ότι ήταν ένα πόρισμα συγκροτημένο, επιστημονικά τεκμηριωμένο κυρίως ως προς τις συστάσεις που αφορούσαν την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Για το κεφάλαιο της πυρόσφαιρας, το πόρισμα ανέφερε ότι χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση».

Και, ξεκαθάρισε ότι «προφανώς θα εμμέναμε στην πολιτική και θεσμική αναγκαιότητα να υπάρχει ένας τέτοιος οργανισμός», αλλά σε ένα καινούριο οργανισμό βλέπει κανείς και τις επιλογές προσώπων και τι μπορεί να ενισχύσει τη θεσμική ανεξαρτησία του. Έκλεισε δε, τη σχετική αναφορά του, επαναλαμβάνοντας το στόχο της κυβέρνησης, «μέχρι το 2027 να υπάρχουν πλήρως ασφαλείς και σύγχρονοι σιδηρόδρομοι».


Σε άλλο, τέλος, σημείο της συνέντευξης, ο Θ. Κοντογεώργης μίλησε για τη δουλειά της κυβέρνησης «να αισθανθούν οι πολίτες ρεαλιστική αισιοδοξία», δίνοντας βάρος σε θέματα της οικονομίας και της καθημερινότητας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κ. Κυρανάκης: Μέτρα για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων – Σε δύο πυλώνες το νομοσχέδιο, ρυθμίσεις για την ασφάλεια και το προσωπικό

Εξειδίκευση των μέτρων για το νομοσχέδιο που αφορά τον εκσυγχρονισμό

Παρουσίαση Ενιαίου Κώδικα Αυτοδιοίκησης από τον Θοδωρή Λιβάνιο: «Ο Νέος Κώδικας για την Αυτοδιοίκηση φέρνει αλλαγές στο εκλογικό σύστημα»

Τον νέο Κώδικα για την Αυτοδιοίκηση παρουσίασε ο υπουργός Εσωτερικών,

Στη Βουλή δικογραφία για τα Τέμπη και τυχόν ευθύνες Κώστα Αχ. Καραμανλή και Χρήστου Σπίρτζη

Στη Βουλή διαβιβάστηκε, σύμφωνα με κοινοβουλευτικές πηγές, από τον ‘Αρειο

Κυριάκος Βελόπουλος: «Ο πρωθυπουργός να δώσει ο ίδιος προσωπικά το πράσινο φως, ώστε να αρθούν οι ασυλίες των εμπλεκόμενων πολιτικών προσώπων στα Τέμπη και να οδηγηθούν όλοι στην δικαιοσύνη»

«Εφ’ όσον ο πρωθυπουργός μιλάει για τα Τέμπη για συλλογικό

Υπουργικό Συμβούλιο: Η ασφάλεια των σιδηροδρόμων στο επίκεντρο – Ποια νομοσχέδια εγκρίθηκαν

Με κυριότερο αντικείμενο την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων